Wydarzenia

Gwarancja bezpieczeństwa

Tegoroczna edycja Ogólnopolskiego Forum „Bezpieczna Maszyna” zgromadziła ponad 110 słuchaczy zainteresowanych tematyką bezpieczeństwa.

więcej »

Jubileuszowa edycja ART of PACKAGING

Choć to już 10. edycja Konkursu ART of PACKAGING, jego idea wciąż pozostaje niezmienna. Najważniejsze są opakowania – stanowią clou całego przedsięwzięcia.

 

więcej »

Perły wśród opakowań wyłowione!

Chocolate Vinyl Records firmy MM Brown, czyli najlepsze opakowanie profesjonalne oraz seria opakowań na kosmetyki skandynawskie NORTH ICE, autorstwa Iwony Przybyły jako najlepszy debiut.

więcej »

ECMA działa! Pierwsze spotkanie tematyczne ECMA Polska

W czerwcu br. odbyło się pierwsze spotkanie tematyczne ECMA Polska, podczas którego podsumowano dotychczasowe prace organizacyjne związane z utworzeniem Związku.

więcej »

Intrograf zaprasza. Otwarcie w Lublinie

W dniach 5-6 czerwca 2014 r. odbyło się oficjalne otwarcie nowego zakładu produkcyjnego firmy Intrograf Lublin S.A., istniejącej na rynku już od 60 lat.

więcej »

Biznes się klei. Henkel PSA Forum we Wrocławiu

Marka Henkel wprowadziła na rynek w 1907 r. pierwszy na świecie proszek do prania Persil. Niewielu jednak wie, że już od 1922 r. Henkel rozpoczął produkcję klejów do opakowań.

więcej »

Cyfrowa majówka. Xeikon Café

Jak druk cyfrowy może pozytywnie wpłynąć na branżę opakowań i etykiet? Jak może sprawić, by produkcja małych i średnich nakładów była opłacalna? 

więcej »

Poszukiwani, poszukiwane. Relacja z targów easy fairs Packaging Innovations 2014

Na początku kwietnia Warszawa po raz kolejny zamieniła się w stolicę opakowań, w związku z szóstą edycją targów easy fairs Packaging Innovations. 

 

więcej »

Europa w puszce. Dni Otwarte w zakładzie produkcyjnym FPS w Skarbimierzu

Kiedy 140 lat temu Josef Heppel zakładał fabrykę produkującą pudełka i metalowe opakowania na ciastka, z pewnością nie przypuszczał, że jego firma tak się rozrośnie.

więcej »

Joulupukki w Wieliczce. UPM Raflatac świętuje 5-lecie produkcji w Polsce

Karnawałowe szaleństwo zazwyczaj zaczyna się po Nowym Roku, jednak firma UPM Raflatac rozpoczęła świętowanie jeszcze w grudniu, organizując coroczne Mikołajkowe spotkanie w wyjątkowej oprawie. 

 
więcej »

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty