Leśne impresje

Firma Vetroplas Packaging wydała na rynek edycję drewnianych akcesoriów opakowaniowych wyprodukowanych we współpracy z Eurovetrocap.

 Naturalność, odnawialność i biodegradowalność – to jedne z najpopularniejszych ostatnimi czasy określeń w słowniku przemysłu opakowaniowego. W ten niesłabnący ekologiczny trend doskonale wpisuje się nowa kolekcja zamknięć od Vetroplas Packaging. Ta designerska linia akcesoriów opakowaniowych odznacza się naturalnością, dostarcza wrażeń estetycznych i dotykowych.

 

Norweska firma posiada w swojej ofercie drewniane nakrętki i wieczka, które powstały we współpracy z Eurovetrocap. Materiały wykorzystane do ich produkcji pochodzą z odnawialnych źródeł. Różnorodne kształty nakrętek powstały dzięki zastosowaniu sterowanej numerycznie tokarki. Wśród rodzajów dozowników znaleźć można zarówno pompki, jak i kroplomierze.

 

Wzorem natury

W ramach kolekcji dostępne są opakowania z elementami bazującymi na dwóch rodzajach drewna – bukowym i jesionowym. Wersja bukowa w mniejszym stopniu uwydatnia słoje, jesion jest natomiast bardziej wyrazistą alternatywą. Naturalne, drewniane nakrętki mogą wystąpić w barwionej odsłonie, imitując kolor drewna wenge lub drewna wiśniowego. Firma oferuje także możliwość personalizacji opakowań – w zależności od prefernecji konsumenta nakrętka może mieć dowolny, niestandardowy kolor. Drewniane akcesoria nadają się do różnych rodzajów produktów – pasują zarówno do opakowań ze szkła, jak i tworzywa, a ich ciekawy design pozwoli wzmocnić wizerunek marki. Dzięki wykorzystaniu technik dekoracyjnych, takich jak hot stamping, metalizowanie czy lakierowanie można osiągnąć dowolny efekt i zapewnić produktowi niepowtarzalny image.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty