Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

Luksus versus McDonald’s

Rynek produktów luksusowych rośnie w bardzo szybkim tempie. Wiele firm buduje swój asortyment pod tym kątem, a klienci, nie tylko zamożni, kupują: Luis Vuitton, Hermes, Prada, Porsche Design. Szczególnie dobrze sprzedają się takie produkty jak zegarki, moda czy biżuteria. Wystarczy przejść się po berlińskim Ku’damm, francuskiej Lafayette, londyńskim Harrodsie, wiedeńskim Graben czy moskiewskiej Twierskaja. Wówczas wszystko staje się jasne. Zegarek za 165 tys. euro? Przecież żaden problem! A może sukienka z Haute Couture za 20 tys. euro od Elie Saab? Też jest od ręki do kupienia.

Luksusowe butiki powstają jak grzyby po deszczu. Ostatnie badania wskazują na dwucyfrowe przyrosty.

Coraz więcej jest konsumentów, którzy nie pamiętają już nawet czasów powojennych. Wykazują oni dużą akceptację dla dóbr luksusowych, które umilają im życie. Ale również mentalność społeczeństwa się zmieniła. Kiedyś pod hasłem luksusu rozumiano drogi samochód i szampan. Granica miedzy luksusem i „nieluksusem” była nieco zatarta. Obecnie luksusem jest podróż dookoła świata czy bilet na koncert noworoczny Wiedeńskich Filharmoników. Luksusem jest obecnie także forma odczucia, przeżycia konkretnych wrażeń. Luksus nie jest jak kiedyś związany tylko z prestiżem i, jak obserwujemy, mogą sobie na niego pozwolić nie tylko bardzo bogaci, ale też przeciętnie zarabiający. Obserwuje się obecnie bardzo ekstremalną zmianę zapatrywania się na wartości w zestawieniu z mentalnością rozrzutności…

 

Luksus w krótkich spodenkach

Z ekskluzywnego sklepu Porsche Design wychodzi mężczyzna, gdzie kupił właśnie kamizelkę za 1850 euro. W krótkich spodenkach i w okularach Armaniego nie bardzo przekonuje… ale zapewnia sprzedawczynię, że jeszcze tu wróci po obwolutę do iPhone’a. Wychodząc ze sklepu kieruje się prosto do baru fast food McDonald’s…

 

Opakuj luksus

I tym sposobem również branża opakowaniowa ma co opakowywać. Coraz więcej wysublimowanych opakowań pojawia się na rynku, w coraz bardziej wyrafinowane maszyny muszą inwestować producenci, tak aby sprostać wymaganiom właścicieli marek, a w efekcie popytowi.

To wydanie poświęcamy opakowaniom luksusowym oraz luksusowo je uszlachetniliśmy specjalnie dla Was drodzy Czytelnicy.

Zapraszam do lektury niniejszego wydania w luksusowym stylu!

 

Izabela E. Kwiatkowska

Wydawca

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty