Design & Marketing

Nowy wymiar świeżości

Nowy zapach Moschino sprawi, że butelka płynu do mycia szyb zacznie kojarzyć się z… luksusem. Nowe perfumy marki zamknięte są bowiem we flakonie, który do złudzenia przypomina opakowanie jednego z najpowszechniejszych preparatów do sprzątania.

więcej »

Kartonowe okulary

Rzeczywistość wirtualna to coraz prężniej rozwijający się trend. Mobilne gogle, które przy pomocy smartfona umożliwiają kreowanie dowolnej wizji otoczenia, dostępne są na rynku od dłuższego czasu. Teraz staną się one jeszcze łatwiej dostępne dzięki pomysłowemu rozwiązaniu marki Coca-Cola.

więcej »

Herbaciane dziedzictwo

Herbata stanowi drugi z kolei najpopularniejszy napój na świecie. Ten fakt z pewnością pozytywnie wpływa na świadomość marki Tea Forte, która zdecydowała się na odświeżenie wizerunku swoich produktów. W efekcie tych działań na sklepowych regałach zagościły herbaty w nowych, niestandardowych opakowaniach.

więcej »

Pudełko-reaktywacja!

Jak projektować opakowania, by nie lądowały od razu w śmietniku? Odpowiedzi na to pytanie od listopada ubiegłego roku poszukiwali uczestnicy projektu organizowanego wspólnie przez Allegro i School of Form – Katedry Wzornictwa Uniwersytetu SWPS. Założeniem programu było tchnięcie drugiego życia w opakowania wykorzystywane do wysyłki towarów zakupionych przez Internet.

więcej »

Koniec gdybania

Gdyby tak, chcąc wprowadzić na rynek nowy produkt, klient w jednym miejscu mógł porozmawiać o jego opakowaniu, obejrzeć prototyp, poradzić się w kwestii drukarni, lub wręcz powierzyć specjaliście pieczę nad produkcją?

więcej »

Sezon na cydr. Nowy trend w branży alkoholowej w Polsce

Ponoć nic lepiej nie gasi pragnienia w upalny, letni dzień jak cydr – połączenie musującego, przefermentowanego soku z dojrzałych jabłek bez dodatku cukru. Opinię tę podzielają producenci cydru w Polsce, którzy przekonują sukcesywnie do niego konsumentów.

więcej »

Jogurt od Tiffanyego. Luksusowe opakowania na produkty codziennego użytku

W muzeum rzeźby i designu SFMCD w San Francisco można podziwiać niesamowitą ekspozycję. Projekt Peddy Mergui to zabawna prowokacja, przedstawiająca opakowania najdroższych marek na świecie promujące produkty codziennego użytku. Poprzez swoja sztukę projektant zmusza kupujących do przemyślenia ich zachowań konsumpcyjnych.

więcej »

Gdzie ta impreza? Limitowana edycja puszek marki Carlsberg

Z początkiem maja br. ruszyła wielka akcja promocyjna „Where’s the Party?”, która potrwa do końca października. W ramach akcji konsumenci mają szansę wygrać podróż dla siebie i trójki znajomych na prawdopodobnie najlepsze imprezy tego roku w Brazylii, Tajlandii i Wielkiej Brytanii.

więcej »

Tęczodziob na chlebie. Egzotyczna kreacja Cztery Czwarte

Jak stworzyć od podstaw koncepcję marketingową nowej marki chleba z dodatkiem owoców tropikalnych – przed takim wyzwaniem stanął zespół agencji Cztery Czwarte Brand Design. ostatecznie zdecydowano się na nazwe Tukan oraz etykietę  z kolorową ilustracją ptaka z wizualizacją suszonych owoców stylizowaną na makatkę.

więcej »

Nowości z Beskidu. Redesign butelki Muszynianka

Po kilkunastu latach została przeprowadzona pierwsza duża modyfikacja wizerunku popularnej wody mineralnej Muszynianka. Zmianie uległa butelka, etykieta oraz logo. Autorem nowej stylizacji wody Muszynianka jest Studio Projektowe IKAR z Warszawy.

więcej »

Komentarz miesiąca

Fascynacja składanym cudełkiem-pudełkiem...

O znaczeniu opakowania w fazie zakupu można pisać bez końca. O ważności opakowań, ich wpływie na potencjalnego nabywcę oraz roli marketingowej napisano już wiele książek.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty