Biznes & Finanse

Na 300 procent. BSC Drukarnia Opakowań SA

Poznański producent opakowań z tektury i papieru konsekwentnie powiększa wartość przychodów swojej Grupy. W okresie styczeń-czerwiec bieżącego roku wzrosły one o 19 proc., wynosząc 75,5 mln zł wobec 63,6 mln zł rok wcześniej. Z kolei zysk operacyjny i EBITDA wzrosły odpowiednio do wartości 10 i 14,2 mln zł, osiągając tym samym dynamikę na poziomie kolejno 10 i 13 proc. Receptą na sukces Grupy BSC Drukarnia Opakowań SA ma być rozwój organiczny oraz inwestycje kapitałowe.

więcej »

Falista przyszłość. Nowa linia produkcyjna Smurfit Kappa Polska.

Polski oddział międzynarodowego producenta zainwestował ostatnio w najnowszej generacji maszyny do produkcji opakowań z tektury falistej w fabryce w Pruszczu Gdańskim. Instalacja obejmuje siedmio-kolorową drukarkę fleksograficzną firmy Göpfert, wykrawarkę rotacyjną wraz z kompletną linią do „handlingu”. Dzięki nowej linii firma będzie mogła zaproponować klientom z całej Polski opakowania o bardzo zaawansowanym nadruku fleksograficznym najwyższej jakości.

więcej »

Wyścig po makulaturę. Nowa maszyna Stora Enso w Polsce.

Zakład fińskiego producenta materiałów celulozowych w Ostrołęce jest największym pod względem powierzchni ze wszystkich oddziałów w Polsce, a od maja również najbardziej nowoczesnym w kwestii produkcji materiałów odnawialnych. Stało się tak dzięki inwestycji 285 milionów euro w instalację nowej maszyny wytwarzającej lekkie papiery do produkcji tektury falistej wyłącznie z włókien wtórnych.

więcej »

Tempo nadal wysokie. Wyniki finansowe BSC Drukarnia Opakowań.

Grupa Kapitałowa BSC Drukarnia Opakowań, poznański producent opakowań z tektury i papieru, konsekwentnie się rozwija na przekór spowolnieniu gospodarczemu na rynku. Firma wypracowała w I kwartale br. 38,4 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli o 17 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

więcej »

Komentarz miesiąca

Fascynacja składanym cudełkiem-pudełkiem...

O znaczeniu opakowania w fazie zakupu można pisać bez końca. O ważności opakowań, ich wpływie na potencjalnego nabywcę oraz roli marketingowej napisano już wiele książek.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty