Adres strony:  http://packaging-polska.pl/pg/pl/content/wydarzenia/ujednolicony_branding.html

Ujednolicony branding

W ramach strategii „One Brand” opakowania produktów Coca-Coli będą od teraz spójne na wszystkich rynkach, na których obecna jest marka.

© Coca-Cola

Firma Coca-Cola odświeżyła opakowania produktów Cola-Cola oraz Diet Coke w ramach globalnej strategii marketingowej „One Brand”, której celem jest ujednolicenie wszystkich puszek napojowych producenta. Pierwsza zmiana dotyczyła wyglądu opakowania produktu Coca-Cola Zero Sugar i została przeprowadzona w lutym tego roku. Projekt puszek został uproszczony - logo znajduje się teraz na górze etykiety, natomiast klasyczna czerwień pozostała na wszystkich wariantach napoju. Zmiana dotyczyć będzie opakowań na wszystkich rynkach światowych i będzie wdrażana przez cały 2021 rok.

Jak podkreślają przedstawiciele firmy, ujednolicając i upraszczając system projektowania we wszystkich trzech wariantach, producent uzyskał możliwość rozszerzenia ikoniczności logo i marki na napoje bez cukru i zachęcenia większej ilości konsumentów do wypróbowania Coca-Cola w wersji bez cukru oraz w wersji dietetycznej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino