Adres strony:  http://packaging-polska.pl/pg/pl/content/wydarzenia/labelicious_2022.html

#LABELicious 2022

Kolejna edycja konkursu zostanie otwarta tuż przed końcem lata, aby umożliwić szkołom w całej Europie włączenie jej do swoich programów nauczania. Na zdjęciu zwycięzcy tegorocznej edycji.

© FINAT

Europejskie Stowarzyszenie Branży Etykiet Samoprzylepnych FINAT wyłoniło zwycięzców konkursu #LABELicious 2022 podczas Europejskiego Forum Etykietowego 2022. Trzecia edycja konkursu #LABELicious (w skrócie #L) okazała się dobrą okazją do zacieśnienia relacji między przyszłymi talentami w branży etykiet a jej wiodącymi przedstawicielami i ekspertami. W ramach konkursu uczestnicy mieli za zadanie zaprojektować etykietę dla fikcyjnej marki Genergise, należącej do również fikcyjnej firmy Humandate. Celem konkursu było stworzenie etykiety, która przekaże konsumentom główne założenia marki, której nazwa pochodzi od połączenia słów „Generation” i „Energise”. Oprócz nagrody dla głównego zwycięzcy, przyznano także trzy osobne nagrody w kategoriach design, inteligentne etykiety i zrównoważony rozwój. Jury wybrało zwycięzców każdej kategorii i zwycięzcę głównego spośród prawie 100 zgłoszeń. Zwycięzcą w kategorii design został Gwen Calvo Suárez. W kategorii inteligentne etykiety wybrano projekt Jorge’a Casterada, który został także głównym zwycięzcą konkursu. W kategorii zrównoważony rozwój najlepszym okazał się projekt Alessandra Tomaghelliego. Przegląd zgłoszonych projektów można znaleźć na stronie www.labelicious.eu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino