Wydarzenia

Antalis Design Awards

Konkurs dla debiutantów

 

Startuje tegoroczna edycja Antalis Design Award – konkursu skierowanego do grafików, art. direktorów, projektantów wnętrz, architektów oraz studentów uczelni artystycznych organizowanego przez firmę Antalis, zajmująca się dystrybucją materiałów służących do komunikacji wizualnej. Rywalizacja ma miejsce w dwóch kategoriach: Art. Category Competition, w której uczestnicy maja za zadanie stworzyć okładkę notesu kreatywnego w formacie A5 oraz Design Category Competition, gdzie należy wykonać projekt tapety o wymiarach 4000x3000 mm dla nowoczesnego biura start-up. Aby wziąć udział w konkursie należy posiadać pełne prawa autorskie do dzieła i spełniać warunki specyfikacji. Twórczość uczestników będą oceniać specjaliści z zakresu designu i sztuk pięknych. Jednym z patronów medialnych konkursu jest VISUAL COMMUNICATION. Prace należy przesyłać do 20 sierpnia 2017 za pomocą formularzy dostępnych na stronie www.antalisawards.pl. Tam tez możecie znaleźć więcej informacji na temat konkursu.



W stronę nowoczesności

Od wielu lat Can Pack inwestuje w działalność mającą na celu unowocześnienie technologii produkcji opakowań, a tym samym możliwość zaoferowania klientom najnowocześniejszych i jednocześnie optymalnych opakowań na jakie pozwala współczesna wiedza. Aluminiowe puszki napojowe stanowią bardzo ważny segment działalności grupy Can Pack i dlatego dla potrzeb działań innowacyjnych podjęto decyzję o uruchomieniu Laboratorium Badań Metaloznawczych, którego budowa została zaplanowana na rok 2018.

 

więcej »

Innowacje na pierwszym miejscu

Wśród przedsiębiorców częstym impulsem do rozpoczęcia poszukiwania programów unijnych jest chęć rozbudowy firmy, ponieważ przeszkadza im brak wystarczającej powierzchni. Tymczasem ten kierunek jest błędny. Unia Europejska stawia na rozwój i innowacje, a nie roboty budowlane. Inwestowanie w badania to kierunek, który należy obrać w drodze po innowacje.

 

więcej »

Coraz większe inwestycje

Grupa Schumacher Packaging znacznie rozbudowała obszar produkcyjny i magazynowy swojego zakładu w Bredzie w Holandii. Przeprowadzka do nowego budynku oznacza potrojenie powierzchni produkcyjnej do 15 tys. m2. Ponadto, firma posiada teraz całkowicie nowy magazyn, zawierający 7,5 tys. miejsc.

 

więcej »

Gwarancja bezpieczeństwa

Tegoroczna edycja Ogólnopolskiego Forum „Bezpieczna Maszyna” zgromadziła ponad 110 słuchaczy zainteresowanych tematyką bezpieczeństwa.

więcej »

Jubileuszowa edycja ART of PACKAGING

Choć to już 10. edycja Konkursu ART of PACKAGING, jego idea wciąż pozostaje niezmienna. Najważniejsze są opakowania – stanowią clou całego przedsięwzięcia.

 

więcej »

Perły wśród opakowań wyłowione!

Chocolate Vinyl Records firmy MM Brown, czyli najlepsze opakowanie profesjonalne oraz seria opakowań na kosmetyki skandynawskie NORTH ICE, autorstwa Iwony Przybyły jako najlepszy debiut.

więcej »

ECMA działa! Pierwsze spotkanie tematyczne ECMA Polska

W czerwcu br. odbyło się pierwsze spotkanie tematyczne ECMA Polska, podczas którego podsumowano dotychczasowe prace organizacyjne związane z utworzeniem Związku.

więcej »

Intrograf zaprasza. Otwarcie w Lublinie

W dniach 5-6 czerwca 2014 r. odbyło się oficjalne otwarcie nowego zakładu produkcyjnego firmy Intrograf Lublin S.A., istniejącej na rynku już od 60 lat.

więcej »

Biznes się klei. Henkel PSA Forum we Wrocławiu

Marka Henkel wprowadziła na rynek w 1907 r. pierwszy na świecie proszek do prania Persil. Niewielu jednak wie, że już od 1922 r. Henkel rozpoczął produkcję klejów do opakowań.

więcej »

Cyfrowa majówka. Xeikon Café

Jak druk cyfrowy może pozytywnie wpłynąć na branżę opakowań i etykiet? Jak może sprawić, by produkcja małych i średnich nakładów była opłacalna? 

więcej »

Komentarz miesiąca

Niezastąpione szkło!

Czy możemy sobie wyobrazić wodę toaletową w opakowaniu PET, piwo w kartoniku, wino lub alkohole wysokoprocentowe w puszce? Stanowczo NIE! Byłoby to swojego rodzaju gwałtem na tych wyrobach. Co prawda ekskluzywne perfumy zapakowane są z reguły dodatkowo w elegancki kartonik, ale sam produkt jest zawsze w szklanym „majstersztyku”. Eleganckimi perfumami, podobnie jak i szlachetnymi trunkami napełniane są wyłącznie szklane butelki. Kiedy przyjrzymy im się bliżej, zauważymy, że niejednokrotnie zdobią je wymyślne wzory.

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty