Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

Rozwiązania i trendy

Flakon pełen muzyki. Gerrescheimer dla Yann Vasnier.

Na tegorocznych targach Luxe Pack w Nowym Jorku odbyła się premiera nowego flakonu perfum amerykańskiego piosenkarza Adama Levigne’a. Poza intrygującym zapachem, przygotowanym przez światowego perfumiarza Yann’a Vasniera, pojemnik charakteryzuje się oryginalnym opakowaniem.

więcej »

Hologram i wydra. Opakowanie ochronne typu SRP na telefon komórkowy.

Wraz ze wzrostem sprzedaży telefonów komórkowych w ostatnich latach rozwinął się również handel ochronnymi opakowaniami. Wśród producentów etui na komórki widać coraz częstszy trend inwestowania w bardziej elastyczne i wytrzymałe tworzywo.

więcej »

Korzystny mezalians. Połączenie szkła i tworzywa w pojemnikach Lumson.

Z ekologicznego punktu widzenia kombinacja szkła i tworzywa w jednym opakowaniu jest nie do przyjęcia. Jednak włoski producent opakowań kosmetycznych premium próbuje obalić ten mit wprowadzając nowy szklany pojemnik z kolekcji Luxea.

więcej »

Wyścig z czasem. Nowe pojemniki na insulinę od Gerrescheimer.

Oddział medyczny koncernu Gerresheimer w Horšovský Týn w Czechach stworzył komponenty do jednorazowych długopisów z insuliną dla firmy Sanofi. Nie byłoby w tym nic szokującego, gdyby nie fakt, że produkcja zajęła zaledwie 18 miesięcy.

więcej »

Plastik na boisku. Pojemniki dla prawdziwych sportowców.

Były już opakowania z tworzywa przypominające swoim wyglądem samochody lub zwierzęta. Teraz przyszedł czas na piłki. Firma PET Power właśnie powiększyła swoje portfolio o dwa nowe projekty opakowań przypominających kształtem piłkę nożną lub tenisową.

więcej »

Ciasteczkowe perfumy. DuPont dla L’acqua di Fiori.

Surlyn, materiał tworzywowy z powodzeniem imitujący szkło, powszechnie stosowany w branży kosmetyków, znalazł nowe wcielenie. Grupa DuPont stworzyła z niego apetyczne 100 ml flakony dla marki brazylijskich perfum L’acqua di Fiori.

więcej »

Zawsze w pogotowiu. Nowości od Quadpack.

Producent opakowań kosmetycznych – firma Quadpack z Wielkiej Brytanii, wprowadziła ostatnio na rynek europejski ciekawe rozwiązania opakowaniowe. Jedno z nich – Yonwoo, stworzono z myślą o kosmetykach premium, dedykowanych dorosłym konsumentom prowadzącym aktywny tryb życia. 

 
więcej »

Dla mamy i dziecka. Nowości Neopack dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej.

Branża kosmetyczna stawia wysoko poprzeczkę producentom opakowań; z jednej strony ich projekty mają chronić delikatną zawartość, z drugiej spełniać coraz bardziej rygorystyczne standardy estetyczne.

więcej »

Powrót NIVEA. Rozmowa o zmianie wizerunku produktów marki NIVEA.

Krem NIVEA pojawił się na rynku w 1911 r. jako produkt firmy Beiersdorf & Co, której właścicielem był wówczas Oskar Troplowitz, farmaceuta urodzony w Gliwicach, który nazwał swój kosmetyk w oparciu o łacińskie słowo nivis – tzn. śnieżnobiały. Po ponad 100 latach kreowania trendów na rynku kosmetycznym, marka NIVEA wraca do korzeni.

więcej »

Biznes jak wspinaczka. Z wizytą w lubelskiej drukarni opakowań dla branży farmaceutycznej.

Jego pasją jest wspinanie się na szczyty – zarówno biznesowe, jak i te górskie. Od 10 lat współrządzi lubelską drukarnią Intrograf, w której jest odpowiedzialny za finanse, produkcję i inwestycje. W międzyczasie wykłada na uczelni oraz zdobywa najwyższe szczyty. Dzięki niemu firma na krawędzi, stała się liderem w branży opakowań farmaceutycznych.

więcej »

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty