Zima po włosku

 

© Fiasco

Lody zimą? Dlaczego nie! Marka Fiasco Gelato, specjalizująca się w produkcji naturalnych lodów według tradycyjnej włoskiej receptury, wprowadziła na rynek limitowaną serię łakoci pełną apetycznych połączeń smakowych, stworzoną z myślą o nadchodzących świętach. W zimowej linii znalazły się m.in. lody o smaku ajerkoniaku, czekolady z miętą pieprzową, puddingu toffi czy sorbet gruszkowo-żurawinowy. Smakołyki zamknięte są w masywnych, szklanych słoikach typu mason jar – charakterystycznych dla produktów marki – przypominających naczynia wykorzystywane do domowych zapraw, co doskonale podkreśla naturalność i ręczne wykonanie produktów.

Ponadczasowe słoiki typu mason jars doskonale sprawdzają się jako opakowanie lodów. Zazwyczaj wyroby tego typu są dostępne w kartonikach lub pudełkach z tworzywa, dlatego wykorzystanie szklanego rozwiązania zdecydowanie wyróżnia produkty Fiasco Gelato wśród konkurencji. Ponadto, szkło jako jeden z najbardziej ekologicznych materiałów opakowaniowych doskonale wpisuje się w misję firmy, która dąży do tworzenia naturalnych produktów ze świeżych i lokalnych składników, bez wykorzystywania sztucznych barwników i aromatów.

Transparentne szklane słoje utrzymane są w minimalistycznym tonie. Zdobią je jedynie papierowe etykiety, opatrzone wizerunkami zwierząt przywodzących na myśl zimowy krajobraz – renifera, pingwina, polarnego niedźwiedzia oraz lisa. Kolorystyka aplikacji dostosowana jest do barwy zawartości słoja. Całości dopełnia czcionka o bardzo prostym kroju, utrzymana w charakterystycznych dla marki kolorach - ciemnozielonym i miętowym. Po zjedzeniu lodów estetyczne szklane słoiki można z powodzeniem ponownie wykorzystać.   

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty