Gra o... trunek

Specjalna linia win z pewnością umili fanom Gry o tron oczekiwanie na kolejny sezon ich ulubionego serialu!

Pewne elementy fabuły sprawiają, że filmy i seriale zyskują niepowtarzalny charakter. W przypadku Gry o tron jest to wino. Na fotelu siedzi mi się wygodniej niż na koniu, wolę też trzymać w dłoni puchar z winem niż topór – słowa Tyriona Lannistera z drugiej części sagi doskonale odzwierciedlają cel zaprojektowania linii trunków w unikalnych butelkach rodem ze świata Westeros.

 

Choć kolejny sezon Gry o tron produkcji HBO będzie miał swoją premierę dopiero latem 2017 roku, twórcy serialu we współpracy z firmą Vintage Wine Estates już teraz przygotowują dla fanów coś specjalnego – postanowili przenieść wino z ekranu telewizora na sklepowe półki. Biorąc pod uwagę rolę trunków w serialu i nasz poprzedni sukces w tej kategorii produktów, oficjalna linia win z Gry o tron wydaje się naturalnym rozszerzeniem oferty dla fanów. To z pewnością wniesie coś dodatkowego do doświadczenia widzów czekających na rozstrzygnięcie tego, kto zasiądzie na Żelaznym Tronie – podkreśla Jeff Peters, dyrektor ds. licencji i sprzedaży detalicznej w HBO. Do wyboru będą trzy rodzaje trunków – Red Blend, Chardonnay i Cabernet Sauvignon – które pojawią się w 750-mililitrowych butelkach z bogato zdobionymi etykietami inspirowanymi fabułą serialu. Wina trafią do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych wiosną 2017 roku.

 

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty