Ze wzrostem sprzedaży

Firma Plast-Box, producent opakowań z tworzyw sztucznych, w I połowie 2018 roku podniosła skonsolidowane przychody do 84,6 mln zł, osiągając tym samym wzrost sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego o 4,7 proc. Po sześciu miesiącach grupa uzyskała wynik EBITDA sięgający blisko 7,1 mln zł oraz wypracowała zysk netto na poziomie 2,3 mln zł. Przedsiębiorstwo zwiększyło sprzedaż na rynek w Polsce do poziomu 33 mln zł, generując w ten sposób 39 proc. obrotów grupy. Udział eksportu w skonsolidowanych przychodach po pierwszym półroczu 2018 stanowił zatem 61proc. całkowitej sprzedaży. „Ten rok nie jest łatwy dla całej naszej branży, ze względu na wysokie ceny surowca i wzrost kosztów zatrudnienia. Plast-Box nie jest tu wyjątkiem. Odnotowujemy wzrost przychodów i jednocześnie raportujemy spadek wartości EBITDA oraz zysku netto w porównaniu do półrocza ubiegłego roku”, podsumowuje Grzegorz Pawlak, prezes zarządu Plast-Box. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Fascynacja składanym cudełkiem-pudełkiem...

O znaczeniu opakowania w fazie zakupu można pisać bez końca. O ważności opakowań, ich wpływie na potencjalnego nabywcę oraz roli marketingowej napisano już wiele książek.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty