Z rosnącymi przychodami

W pierwszym półroczu 2017 roku firma Plast-Box – jeden z wiodących producentów opakowań z tworzyw sztucznych – wypracowała przychody w wysokości prawie 81 mln zł wobec 76,3 mln zł po 6 miesiącach roku ubiegłego. Grupa pierwsze półrocze zamknęła zyskiem netto na poziomie ponad 3 mln zł (stopa 3,9 proc.). Jednocześnie zanotowała marżę EBITDA na poziomie 8,7 mln zł, przy stopie EBITDA wynoszącej 10,8 proc. „Wyniki całej grupy po I półroczu prezentują się dobrze”, podkreśla Grzegorz Pawlak, prezes zarządu Plast-Box. „Bardzo korzystnie wypada nasza ukraińska spółka córka, która po sześciu miesiącach br. osiągnęła 11 mln UAH zysku netto wobec 6,6 mln UAH w roku ubiegłym i  wypracowała marżę EBITDA na poziomie prawie 22 mln UAH, przy stopie EBITDA wynoszącej nieco ponad 15 proc. Ponadto spółka ta zanotowała we wszystkich segmentach sprzedaży dynamiczny wzrost”, dodaje. Dobre wyniki finansowe grupy znalazły odzwierciedlenie w dywidendzie, która wzrosła prawie o 67 proc. względem poprzedniego roku, a jej całkowita kwota wyniosła blisko 6,3 mln zł.   

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niezastąpione szkło!

Czy możemy sobie wyobrazić wodę toaletową w opakowaniu PET, piwo w kartoniku, wino lub alkohole wysokoprocentowe w puszce? Stanowczo NIE! Byłoby to swojego rodzaju gwałtem na tych wyrobach. Co prawda ekskluzywne perfumy zapakowane są z reguły dodatkowo w elegancki kartonik, ale sam produkt jest zawsze w szklanym „majstersztyku”. Eleganckimi perfumami, podobnie jak i szlachetnymi trunkami napełniane są wyłącznie szklane butelki. Kiedy przyjrzymy im się bliżej, zauważymy, że niejednokrotnie zdobią je wymyślne wzory.

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty