Świetlana przyszłość

Osoby zainteresowane nowinkami technologicznymi powinny zainteresować się nową promocyjną butelką popularnego napoju gazowanego Coca-Cola. Firma rozpoczęła kampanię we Wschodniej oraz Centralnej Europie, w ramach której dostępne są specjalne, limitowane edycje klasycznej butelki napoju. Na pierwszy rzut oka szklane opakowanie nie różni się od klasycznego – wyróżniają je tylko kolorowe paski, znajdujące się na typowym dla marki, czerwonym tle. Jednak po dotknięciu logotypu różnica staje się jasna jak słońce. Mianowicie – etykieta zaczyna się świecić.

Świecąca etykieta została wykonana za pomocą technologii OLED – organicznych lampek LED. Rozwiązanie to zostało wprowadzone przez firmę Inuru i już w samych próbkach zachwyciło przedstawicieli firmy, którzy zdecydowali się ją wykorzystać, testując przy tym rynek na przyszłość. Przed naniesieniem elektroniki, należy wyprodukować etykietę – zajmuje się tym przedsiębiorstwo All4Labels. Wykorzystuje przy tym konwencjonalne metody oraz tusze. Dopiero po tym nanoszony jest specjalny laminat, w którym znajdują się zarówno urządzenia jak i źródła zasilania. Dzięki temu logotyp może się świecić. Wystarczy jedynie go dotknąć, aby zamknąć obwód. Do tego dzięki temu, że lampki są organiczne, całość można bez problemu przetworzyć.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie kartonowe w centrum zainteresowania świata

W ostatnich latach obserwujemy trend związany z większym zużyciem kartonu w produkcji opakowań. Ma być nie tylko pięknie, ale i ekologicznie! Luksusowo i elegancko! To właśnie w tym obszarze zabłysnąć chcą marki premium. Karton to nie mikroplastik, ale materiał, który można łatwo poddać recyklingowi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty