Adres strony:  http://packaging-polska.pl/pg/pl/news/prosto_z_dzikiego_zachodu.html

Prosto z Dzikiego Zachodu

Opis osoby

API Group poinformowała o kolejnym udanym wdrożeniu specjalistycznego podłoża, wzbogacającego finalny produkt i zwiększającego jego atrakcyjność. Tym razem opracowana przez brytyjską firmę folia API Copper Kettle znalazła zastosowanie przy produkcji etykiet na nową whiskey klasy bourbon – Hopes & Dreams. Stylizowana na trend „vintage”, nadaje całej butelce wysublimowanego charakteru. Jak zaznacza właściciel marki, nowy trunek jest skierowany do pokolenia tzw. Millenials oraz do osób gustujących w whiskey, prowadzących niebanalny tryb życia. Z tego względu etykieta nawiązuje do Dzikiego Zachodu, a wprowadzona w niej folia Copper Kettle nadaje butelce charakter „niedbałego” luksusu. Folię zastosowano w widniejących na etykiecie literach oraz w podwójnej obwódce otaczającej całość ilustracji. Dodaje ona też blasku dwóm sardonicznym pieczęciom z hasłem: „Edycja limitowana”.

następny » « wróć