Opakowanie z tatuażem

Zaskakujące jest to jak często kampanie reklamowe determinują projektowanie niecodziennych opakowań. Doskonale pokazuje to przykład Heinz – marki, która rozpoczęła współpracę z muzykiem Edem Sheeranem. Niedawno do sklepów trafiła jego autorska linia Heinz Edchup, a w telewizji pojawiła się reklama ulubionego sosu muzyka, którą sam napisał i w której wystąpił. Teraz artysta i marka ponownie łączą siły, wprowadzając limitowaną edycję butelek ketchupu. Z okazji sto pięćdziesiątej rocznicy urodzin marki, stworzono sto pięćdziesiąt butelek w ramach limitowanej edycji „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”. Jej wzór oparty jest na tatuażach Eda Sheerana, a honorowe miejsce zajmuje rysunek na skórze muzyka przedstawiający etykietkę ketchupu Heinz. Butelki są sprzedawane w kolekcjonerskich opakowaniach w kształcie głośnika, które podkreślają muzyczne nawiązania. Same butelki, które można zdobyć biorąc udział w specjalnych akcjach, mają naprawdę niecodzienny i dość dyskusyjny wygląd. Pokryto je etykietami typu shrink-sleeve. Na ich górnej części umieszczono wizerunek tatuażu przedstawiającego różę, a reszta pokryta jest dość przypadkową mieszaniną rysunków, które można także znaleźć na skórze muzyka. Z pewnością taki projekt jest gratką dla fanów, jednak tworzenie rocznicowego opakowania, które jest tak nietypowe, wydaje się bardzo osobliwym pomysłem.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty