Innowacyjne centrum badań

W styczniu 2018 firma Smurfi Kappa otworzyła w Hamburgu nowe Centrum badań w ramach swojej globalnej sieci Experience Centre. Jest to już 16. tego typu placówka, ułatwiająca klientom analizę ich potrzeb oraz oferująca wgląd w świat opakowań, począwszy od logistyki, aż po wrażenie, jakie opakowanie wywiera na półce sklepowej. Właściciele marek mogą, dzięki tzw. Store Visualiser, testować nowe produkty jeszcze przed rozpoczęciem produkcji. Koncepcja Experience Centres to element strategii Smurfit Kappa „Open the Future”, dzięki której rutynowe kontakty z kontrahentami zyskują nowy wymiar i odbywają się w przyjemnej atmosferze, wspierającej kreatywność. 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Od kuli bilardowej do grzyba...

John Hyatt w 1869 roku opatentował łatwy do formowania materiał o nazwie celuloid, mogący służyć jako substytut kości słoniowej do wyrobu kul bilardowych. Okazał się on być bardzo wszechstronny. I tak powstały tworzywa sztuczne!

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty