Innowacyjne centrum badań

W styczniu 2018 firma Smurfi Kappa otworzyła w Hamburgu nowe Centrum badań w ramach swojej globalnej sieci Experience Centre. Jest to już 16. tego typu placówka, ułatwiająca klientom analizę ich potrzeb oraz oferująca wgląd w świat opakowań, począwszy od logistyki, aż po wrażenie, jakie opakowanie wywiera na półce sklepowej. Właściciele marek mogą, dzięki tzw. Store Visualiser, testować nowe produkty jeszcze przed rozpoczęciem produkcji. Koncepcja Experience Centres to element strategii Smurfit Kappa „Open the Future”, dzięki której rutynowe kontakty z kontrahentami zyskują nowy wymiar i odbywają się w przyjemnej atmosferze, wspierającej kreatywność. 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niezastąpione szkło!

Czy możemy sobie wyobrazić wodę toaletową w opakowaniu PET, piwo w kartoniku, wino lub alkohole wysokoprocentowe w puszce? Stanowczo NIE! Byłoby to swojego rodzaju gwałtem na tych wyrobach. Co prawda ekskluzywne perfumy zapakowane są z reguły dodatkowo w elegancki kartonik, ale sam produkt jest zawsze w szklanym „majstersztyku”. Eleganckimi perfumami, podobnie jak i szlachetnymi trunkami napełniane są wyłącznie szklane butelki. Kiedy przyjrzymy im się bliżej, zauważymy, że niejednokrotnie zdobią je wymyślne wzory.

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty