Dobre perspektywy

Plast-Box, jeden z czołowych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, zamknął ubiegły rok z zyskiem netto na poziomie 5,7 mln zł przy stopie wynoszącej 3,5 proc. Po czterech kwartałach 2017 roku przychody grupy wzrosły do 160 mln zł wobec 153 mln zł uzyskanych rok wcześniej.

Plast-Box sprzedaje swoje produkty w większości na rynkach zagranicznych. W 2017 roku eksport stanowił ponad 61 proc. całkowitej sprzedaży grupy. Towary Plast-Box trafiają do większości krajów Unii Europejskiej, w tym m.in. do Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Austrii, Holandii, Skandynawii oraz na Wschód – głównie na Ukrainę i do Rosji. Spółka systematycznie zwiększa eksport na rynki Unii Europejskiej, gdzie sprzedaż po 12 miesiącach 2017 roku wzrosła o 4,5 proc. do 57 mln zł. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Czy wiedzieliście, że...

...większość kupujących wodę toaletową rozpoznaje ją nie po zapachu, ale po opakowaniu?

... również zapach opakowania potrafi zainteresować kupującego?

... „poczucie wartości” opakowania odgrywa coraz większą rolę w procesie zakupu?

... trend do emocjonalnego zakupu stanowi wielką szansę dla opakowania?

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty