Bohater na butelce

Coca-Cola zainicjowała współpracę z Ardagh, aby stworzyć przyciągające wzrok opakowania do limitowanej edycji napojów sygnowanych wizerunkiem filmu Star Wars. Każda z 330 ml butelek z aluminium opatrzona została nadrukiem w wysokiej rozdzielczości przez wielokrotnego zdobywcę nagród firmę Ardagh z Francji. Na opakowaniach przedstawiony został każdorazowo jeden z 6 głównych bohaterów. Butelki, które aż proszą się o zebranie całej ich kolekcji, wydane zostały z okazji premiery filmu „Star Wars. The Last Jedi”. Dostępne są jednak wyłącznie u wybranych sprzedawców na terenie Wielkiej Brytanii, Francji i Beneluksu. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Czy wiedzieliście, że...

...większość kupujących wodę toaletową rozpoznaje ją nie po zapachu, ale po opakowaniu?

... również zapach opakowania potrafi zainteresować kupującego?

... „poczucie wartości” opakowania odgrywa coraz większą rolę w procesie zakupu?

... trend do emocjonalnego zakupu stanowi wielką szansę dla opakowania?

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty