Bohater na butelce

Coca-Cola zainicjowała współpracę z Ardagh, aby stworzyć przyciągające wzrok opakowania do limitowanej edycji napojów sygnowanych wizerunkiem filmu Star Wars. Każda z 330 ml butelek z aluminium opatrzona została nadrukiem w wysokiej rozdzielczości przez wielokrotnego zdobywcę nagród firmę Ardagh z Francji. Na opakowaniach przedstawiony został każdorazowo jeden z 6 głównych bohaterów. Butelki, które aż proszą się o zebranie całej ich kolekcji, wydane zostały z okazji premiery filmu „Star Wars. The Last Jedi”. Dostępne są jednak wyłącznie u wybranych sprzedawców na terenie Wielkiej Brytanii, Francji i Beneluksu. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty