Bohater na butelce

Coca-Cola zainicjowała współpracę z Ardagh, aby stworzyć przyciągające wzrok opakowania do limitowanej edycji napojów sygnowanych wizerunkiem filmu Star Wars. Każda z 330 ml butelek z aluminium opatrzona została nadrukiem w wysokiej rozdzielczości przez wielokrotnego zdobywcę nagród firmę Ardagh z Francji. Na opakowaniach przedstawiony został każdorazowo jeden z 6 głównych bohaterów. Butelki, które aż proszą się o zebranie całej ich kolekcji, wydane zostały z okazji premiery filmu „Star Wars. The Last Jedi”. Dostępne są jednak wyłącznie u wybranych sprzedawców na terenie Wielkiej Brytanii, Francji i Beneluksu. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Inteligentny design opakowania

Wraz z rozwojem gospodarczym muszą podążać również i opakowania. Często są one określane jako „inteligentne”, ponieważ do ich funkcji należy również filtrowanie i interpretowanie informacji. Inteligentne opakowania można rozpoznać po określonych cechach: są interaktywne, przybierają coraz bardziej wyrafinowane formy i można je kształtować według życzeń klienta. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty