200 lat tradycji

Blisko 700 gości z całego świata świętowało 21 sierpnia w Vogel Convention Center 200-lecie firmy Koenig & Bauer, co było też znakomitą okazją do zwiedzenia siedziby firmy. Obok niezwykle nowoczesnych urządzeń cyfrowych i fleksograficznych oraz nowego demo center, gdzie prezentowane jest działanie maszyn, można było podziwiać też historyczne urządzenia wykorzystywane w drukarni. Jubileusz stał się okazją do stworzenia nowego wizerunku KBA, które po kilkunastu latach znów powraca do swojej oryginalnej nazwy Koenig & Bauer, w skrócie K&B, jednocześnie prezentując zupełnie nowe logo, model komunikacji, design produktu. Nowa nazwa koresponduje z wartościami marki, takimi jak bliskość & profesjonalizm, tradycja & innowacje, potrzeby & technologie. Obecnie firma ma już 33 filie. Jubileusz jest idealnym momentem, by zaoferować wszystkie technologie, począwszy od druku klasycznego, do tego cyfrowego, łącznie z prepressem i dalszą obróbką oraz obsługą, pod jednym dachem. Oprócz tego ogłoszono nowe motto: „we’re on it” (Już działamy!). Nowa aranżacja maszyn ma podkreślić jakość oraz wydajność marki, jej maszyn i systemów. Design urządzeń bazuje na geometrycznych kształtach, przejrzystości i wprowadzany będzie sukcesywnie aż do targów Drupa 2020. Tradycyjna barwa K&B, czyli niebieski, została nieco ocieplona, dzięki czemu harmonizuje z czernią, szarością i srebrnymi tonami. Do tego dochodzi nowoczesny, atrakcyjny interfejs. Celem zabiegów jest osiągnięcie symbiozy między wizerunkiem marki a jej produktów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Czy wiedzieliście, że...

...większość kupujących wodę toaletową rozpoznaje ją nie po zapachu, ale po opakowaniu?

... również zapach opakowania potrafi zainteresować kupującego?

... „poczucie wartości” opakowania odgrywa coraz większą rolę w procesie zakupu?

... trend do emocjonalnego zakupu stanowi wielką szansę dla opakowania?

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty