Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

Sweet dreams... jak narkotyk...

Izabela E. Kwiatkowska

Cukierki, czekolady, bombonierki, ciasteczka, zające wielkanocne, serca walentynkowe – to słodkie inspiracje, a może i słodkie fantazje! To przepyszne słodycze, ale i związane z nimi emocje. A tak naprawdę w całości procesu chodzi o to, aby wzbudzić potrzebę zjedzenia czegoś słodkiego u konsumenta. Dodatkowo większość zakupów słodyczy i produktów jak się okazuje jest sezonowa. Handel szuka różnych punktów zaczepienia, różnych okazji i świąt tym samym inspirując producentów słodkich upominków do działania.

 

Świat uczuć

Aby dotrzeć do uczuć konsumentów, należy wykonać dużo różnych zabiegów. Ważny jest przecież nie tylko słodki cukierek, którego pożądamy, ale też design opakowania i forma muszą odpowiadać słodkiemu nastrojowi i słodkiej okazji. Całość ma za zadanie przyciągnąć konsumenta do regału, skusić do zakupu, rozpakowania i skosztowania zawartości. Dopiero wówczas, spełniają opakowania na słodkości jak i opakowania promocyjne, swoją rolę. Biznes sezonowych produktów jest ważnym elementem rocznych obrotów w firmach produkujących słodkie niespodzianki. Jest to nadal rynek charakteryzujący się dużym wzrostem. Nawet w okresach kryzysu nikt nie oszczędza na szczególnych okazjach. Jeśli spojrzymy na liczby statystyczne to są one wręcz zawrotne. Obrót firm produkujących słodkie marzenia osiąga rocznie, w samych Niemczech, a także USA, 900 milionów euro, a we Francji są to nawet 1,3 miliardy euro.

 

Powód pożądania

A wszystko dlatego, że słodycze są jak słodkie marzenia lub jak słodkie sny. Są piękne, smakują nam, szukamy ich w domu po kątach, a nieraz nawet ich pożądamy! Niczym narkotyk.

 

Sweet dreams are made of this
Who am I to disagree?
I have traveled all world and the seven seas
Everybody is looking for something

                                                 (Eurythmics)

 

 

Wszystkim czytelnikom życzę

słodkiego obcowania

z niniejszym wydaniem PACKAGING POLSKA

 

Izabela E. Kwiatkowska

izabella@printernet.pl

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty