Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

Parfum de Luxe

Zapach nie jest łatwo opakować. To w dużej części doznania, uczucia które pobudzają naszą wyobraźnię. Ale jedno jest pewne. Perfumy kojarzą nam się i są dobrem luksusowym. Luksus jednak to coś bardzo ulotnego i trudno uchwytnego. Tak naprawdę dla każdego to pojęcie oznacza coś innego. Dla zagubionych w życiu ludzi luksus to często stan konta, jacht, jet, ferrari, rezydencja i sukces . Ale de facto luksus to szczęśliwa miłość, zaufanie, posiadanie wolnego czasu, robienie tego co się kocha, wierny przyjaciel czy bycie po prostu sobą, bycie wolnym człowiekiem. Może warto zadać sobie pytanie: Gruby i zniewolony czy chudy, ale wolny – co lepsze?

Podobnie z jest z opakowaniami, które niosą w sobie zapachowe emocje. To nie gruba warstwa złota będzie świadczyć o elegancji i luksusowym tonie, ale umiejętne przelanie emocji z wnętrza na opakowanie, tak aby stworzyć z niego opakowanie De Luxe. Czyli niczego na wystawie, niczego w sklepie, ale wszystko w cenie!

 

Twórz, a nie odtwarzaj

Aby stworzyć WIELKIE i LUKSUSOWE opakowanie kosmetyczne, które będzie zachwycać pokolenia i będzie ponadczasowe, projektant musi tworzyć, a nie odtwarzać. Tylko wielcy tworzą wielkie rzeczy. Opakowanie jest jak małe dzieło sztuki i funkcjonuje jak nieza­leżny mały świat. Skojarzenia, jakie tworzy w naszym umyśle, są nieograniczone. Dzięki temu oddziałuje na podświadomość ludzi. Dlatego opakowania luksusowe winny być nie tylko cudownymi okazami, które najchętniej zostawilibyśmy sobie na pamiątkę, ale wręcz prawdziwymi unikatami, które przenoszą emocje.

Uwaga jednak na tych, którzy cały czas obserwują lidera, aby od razu skopiować. Tak jest w życiu i tak jest w opakowaniach. Są ci co wyznaczają trendy i ci, którzy naśladują tych pierwszych. Taka ot wizja na biznes: kopiowanie, odtwarzanie, powielanie, imitowanie, plagiatowanie. To smutny zawód papugi naśladowcy… Epigoni nie są w modzie!

 

Więcej niż tylko styl!

Opakowania kosmetyczne to szczególna grupa produktów. Ostrzegam jednak przed wyborem opakowania w oparciu jedynie o styl życia odbiorców. Opakowanie musi prezentować o wiele więcej niż tylko styl. Żona nie może być tylko ładna – musi też kochać! I to naprawdę, bez używania socjotechnik manipulacyjnych typu uwodzenie. Co prawda uwodzenie to sztuka sama w sobie, tak jak tworzenie dobrych opakowań! Wówczas opakowania same mówią do nas: kup mnie! Kuszą i uwodzą. Jednak naprawdę dobre opakowania tworzy się dopiero wówczas, kiedy proces powstawania opakowania jest sztuką, a nie koniecznością. Wówczas tworzone są prawdziwe dzieła, które odróżnia się zawsze po stylu i to przez pokolenia.

 

W tym niepowtarzalnym dla nas luksusowym stylu zapraszam do lektury niniejszego wydania, które napisaliśmy dla Was, Drodzy Czytelnicy, z myślą o pachnących dziełkach sztuki kosmetycznej!

 

Izabela E. Kwiatkowska

Wydawca

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty