Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

Hot red – to prawdziwa miłość!

Czerwony to kolor miłości. Powszechnie wiadomym jest, że czerwony jest kolorem dynamiki, przyciąga uwagę i ma bardzo silny ładunek emocjonalny. To najgorętsza ze wszystkich barw, to kolor życia, emocji i skrajnych uczuć. To właśnie na dowód głębokiego, gorącego uczucia kupujemy czerwone róże oraz pralinki w opakowaniu w kształcie czerwonego serca. To kolor kojarzony z pasją i dynamiką. Przyciąga również uwagę.  Ze względu na silny ładunek emocjonalny często używany jest w reklamie i na opakowaniach. Jak się okazuje w wielu przypadkach, jak na przykład takich marek jak Malboro czy Coca Cola, kolor czerwony musi mieć wartość constans w sposób absolutny. A wszystko kontrolowane jest przez zleceniodawców i wykonywane przez producentów dla wiernych tym markom klientów. Absolutnie wszystkie odbitki muszą być identyczne. Bez wyjątków. To tak jak prawdziwa miłość! Kto kocha prawdziwie, kocha w sposób absolutny… A jak wiemy użytkownicy takich światowej sławy produktów, jak Malboro czy Cola potrafią być bardzo przywiązani, a wręcz uzależnieni od produktu w czerwonym opakowaniu.

 

Decyzje na wagę głowy!

W niektórych przypadkach opakowań okazuje się, że są to decyzje na wagę głowy! Na przykład opakowania farb do włosów są dobrym przykładem. Drukarnie opakowań próbują utrafić w kolor ufarbowanych włosów na opakowaniu, co nie jest łatwym zadaniem, bowiem w tym wypadku opakowanie przejmuje rolę barwnej próbki. Wręcz służy jako wzornik i wspiera sprzedaż przez doskonałą prezentację. Nie może zatem odbiegać od normy nawet o ton, ponieważ niezadowolona klientka mogłaby zakwestionować kolor ufarbowanych włosów niezgodny z tym co przy zakupie zobaczyła na opakowaniu. Maszyny muszą doskonale odwzorować nie tylko kolor włosa, ale i odcień skóry. Dokładne zarządzanie kolorem pozwala reprodukować kolory i odcienie tak, aby były powtarzalne, nie odstępując nawet o włos od barwy oryginału. 20 rodzajów farb w 10 wersjach językowych, zróżnicowanych zgodnie ze stylistyką kraju przeznaczenia. Oznacza to ponad dwieście rodzajów opakowań.

 

Aby sprostać tym wymaganiom, warto zapoznawać się z materiałami o technologicznych nowinkach, które co miesiąc przygotowujemy dla Was, Drodzy Czytelnicy. I również tak jest w tym wydaniu, do przeczytania którego wszystkich zachęcam!

 

Izabela E. Kwiatkowska

Wydawca 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty