We wrześniu, w Poznaniu. Reminiscencje po Polagrze i Pakfoodzie.

Pierwsza edycja targów Polagra odbyła się w 1985 r. i od początku swojego istnienia, aż do dziś, skupia się na prezentacji wszystkiego tego, co związane jest z rolnictwem i przemysłem rolno-spożywczym. Debiutujące w roku 2007 targi Pakfood idealnie wpasowały się w tematykę Polagry prezentując sposoby pakowania artykułów spożywczych i uzupełniając ofertę organizowanych co dwa lata targów Taropak.

 

Największe w Europie Środkowo-Wschodniej targi branży rolno-spożywczej Polagra zakończyły się sukcesem. Do Poznania przyjechało w sumie ponad 1200 wystawców pochodzących z prawie 30 różnych krajów. Rangę tegorocznego wydarzenia podkreślała obecność Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego, Komisarza ds. Rolnictwa i Rozwoju Wsi Komisji Europejskiej Daciana Ciolosa, Ministra Rolnictwa i Rozwoju wsi Marka Sawickiego oraz Prezesa Międzynarodowych Targów Poznańskich Andrzeja Byrta, którzy oficjalnie otworzyli wystawę Polagra 2011. Targom towarzyszyły branżowe eventy, kongresy, konferencje, warsztaty, wystawy, pokazy i degustacje. Najlepsze produkty i stoiska targów zostały nagrodzone, wręczono również liczne medale i odznaczenia.

Przez pięć dni (od 11 do 15 września br.) Międzynarodowe Targi Poznańskie odwiedziło tłumy zainteresowanych, którzy zwiedzali hale targowe podzielone na sześć bloków tematycznych: Polagra-Food, Polagra-Tech, Gastro Trendy, Pakfood, Smaki Regionów oraz XXV Krajowa Wystawa Zwierząt Hodowlanych. „Odnotowaliśmy rzeczywisty przyrost ilości zainteresowanych imprezą – szczególnie osób wyspecjalizowanych. Do tej pory targi odwiedziło 38 tys., gdzie założony cel 45 tys. zwiedzających z pewnością zostanie przekroczony. Już teraz liczba odwiedzających Polagrę jest o 10 proc. większa niż podczas ubiegłorocznej edycji” – powiedział prezes zarządu MTP Andrzej Byrt podczas konferencji prasowej, która odbyła się trzeciego dnia targów.

Na targach Pakfood, na których również byliśmy obecni, wystawiło się 140 firm z 18 krajów prezentując najnowsze techniki pakowania, technologie produkcji opakowań oraz najnowsze wzornictwo opakowań dla przemysłu spożywczego. Wśród zaprezentowanych rozwiązań znalazło się wiele nowości i innowacji.


« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Fascynacja składanym cudełkiem-pudełkiem...

O znaczeniu opakowania w fazie zakupu można pisać bez końca. O ważności opakowań, ich wpływie na potencjalnego nabywcę oraz roli marketingowej napisano już wiele książek.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty