Puszka na drogę. Marsz z puszką od Ball Packaging Europe.

Puszkę z limitowanej edycji wyprodukowanej przez firmę Ball Packaging Europe można było zdobyć podczas obchodów Światowego Dnia Chodzenia (World Walking Day). Z tej okazji w 17 polskich miastach zorganizowano marsze pod hasłem „Maszeruję-Kibicuję”, w które włączyli się zarówno sportowcy (warszawską grupę prowadził Robert Korzeniowski), jak i politycy (wydarzeniu patronowała Joanna Mucha, Ministra Sportu i Turystyki). Ball Packaging podczas wydarzenia rozdał ok. 16,5 tys. okolicznościowych puszek z napojem izotonicznym. Była to jedyna okazja, żeby zdobyć unikalne opakowanie, nawiązujące do zdrowego stylu życia, z charakterystycznym wizerunkiem chodziarzy i proekologicznym sloganem, ponieważ produkt nie trafi do dystrybucji handlowej. Wyprodukowana w polskiej fabryce Ball w Radomsku aluminiowa puszka jest w 100 proc. przetwarzalna i powstała jako efekt współpracy producenta opakowań z Fundacją na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach RECAL. Działania te wpisują się w realizowaną przez Ball koncepcję zrównoważonego rozwoju, której jednym z filarów są starania na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Światowemu Dniu Chodzenia jak co roku patronowała TAFISA – Światowe Stowarzyszenie Sportu dla Wszystkich. Firma Ball Packaging Europe jest sponsorem tej międzynarodowej organizacji.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty