Powiew innowacji. Targi easyFairs Packaging Innovations.

data publikacji: marzec 2011

Podczas trzeciej edycji targów easyFairs Packaging Innovations, które odbyły się w dniach  23 i 24 marca w warszawskiej hali Expo, prawie dwa tysiące zwiedzających mogło podziwiać produkty i usługi dziewięćdziesięciu uznanych firm opakowaniowych zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Nie zabrakło zarówno sprawdzonych rozwiązań, jak i nowości. Te szczególnie nowatorskie zostały zakwalifikowane do Programu Innowacja i oznaczone specjalnym znakiem. Było to nie tylko wyróżnienie dla prekursorów najnowszych technologii, ale i spore ułatwienie dla zwiedzających. Prawie jedna piąta gości targowych, jako główny powód wizyty podała właśnie chęć zapoznania się z najnowszymi trendami i rozwiązaniami. Dla tych, którzy szukali sprawdzonych już pomysłów organizatorzy przygotowali dwie strefy: Labellingu i co-packagingu. Pierwsza z nich skupiała rozwiązania z zakresu etykietowania i kodowania, druga natomiast obejmowała swym zasięgiem firmy zajmujące się przepakowywaniem i konfekcjonowaniem. Wystawie towarzyszył cykl wykładów i warsztatów learnShops, który stwarzał możliwość poszerzenia wiedzy z zakresu opakowań.  

 

© PACKAGING POLSKA

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty