Adres strony:  http://packaging-polska.pl/pg/pl/content/wydarzenia/nieskonczony_loop.html

Nieskończony Loop

Gdy kubki wielokrotnego użytku nie będą się już nadawały do użytkowania, będą poddawane recyklingowi, a uzyskany materiał będzie wykorzystywany do produkcji kolejnej partii.

© McDonald’s

McDonald’s rozpoczął pilotażowy etap nowego systemu zwrotnych kubków na kawę, realizowany razem z firmą Terracycle w ramach inicjatywy Loop. Jest to pierwsza tego typu inicjatywa w historii jednej z największych sieci fast food na świecie. Projekt będzie miał miejsce w sześciu restauracjach w Wielkiej Brytanii. Klienci będą mogli otrzymać swój własny kubek w zamian za wpłacenie kaucji w wysokości 1 funta. Dodatkową zachętą będzie rabat w wysokości 20 pensów na kolejny zakup gorącego napoju. Po wypiciu kubki należy wrzucić do specjalnego kosza Loop, umieszczonego w restauracjach biorących udział w akcji. Następnie kubki są zbierane, odsyłane do czyszczenia i gotowe ponownie wprowadzane do obiegu. Kubki można zakupić w restauracjach i punktach drive-through. Klienci mogą wypożyczyć kubek na czas swojej wizyty w restauracji i zwrócić go w dogodnym dla siebie terminie. Co ciekawe, jeśli klient zapomni swojego kubka przy następnej wizycie, może wykupić kolejny i zwrócić oba przy najbliższej okazji.
Kubki zostały wykonane przez markę Circular&Co, która do procesu produkcji wykorzystała materiały z kubków jednorazowych. Opakowania powstały na bazie polipropylenu (PP), głównie dlatego, że tworzywo to jest trwałe i łatwe do czyszczenia. Ilość tworzyw sztucznych została przy tym zmniejszona dzięki  zastosowaniu w zewnętrznej warstwie izolacyjnej materiału pochodzącego z recyklingu z kubków papierowych, co jak twierdzi firma, oprócz oszczędności materiału, nadaje kubkom niepowtarzalny wygląd.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino