More than plastics. Nowy zakład Heinz Plastics Polska.

data publikacji: lipiec 2011

Działdowo to nieduże, spokojne miasto w województwie warmińsko-mazurskim. Dzięki zakładom grupy Heinz stało się prawdziwie opakowaniową metropolią.  

 

Spotkania z klientami organizowane przez Heinz Glas Działdowo i Heinz Plastics Polska zyskały już rozgłos kultowej niemal tradycji. Rokroczne imprezy przybliżające przedstawicielom świata kosmetyków tajniki produkcji szklanych opakowań, jak również opakowań, nakrętek z tworzywa i nasadek z syrlynu cieszą się ogromną frekwencją. Interesujące są bowiem zarówno wanny i piece wykorzystywane przy produkcji szklanych flakonów, jak i mazurska okolica oraz ludzie, z którymi współpraca jest wręcz przyjemnością. W tym roku okazją do kultowego spotkania branży było 17 nowoczesnych maszyn pracujących w technologii wtrysku (też dwukomponentowego), wtrysku z rozdmuchem oraz rozdmuchu zainstalowanych w nowym zakładzie produkcyjnym Heinz Plastics Polska, którego oficjalne otwarcie odbyło się 26 maja br., oczywiście – w Działdowie.  

Działalność Heinz Plastics Polska zaczęła się trzynaście lat temu, gdzie przy czterech maszynach pracowało dwanaście osób. W roku 2005 z sukcesem rozpoczęto produkcję wysokiej jakości nasadek wykonanych z surlynu do butelek perfumeryjnych. Odtąd rozwój i ciągłe poszerzanie oferty, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości produktów, stało się celem nadrzędnym Heinz Plastics Polska. Dziś zakład zatrudnia 79 pracowników, a park maszynowy składa się z 17 wspomnianych wcześniej urządzeń. Do produkcji butelek, zamknięć, słoików oraz butelek typu roll-on firma wykorzystuje różnorodne materiały: HDPE, LDPE, PP, PETG, PMMA, Surlyn, PCTA i inne.

Jako jedna z nielicznych firm w Polsce, Heinz Plastics Polska posiada certyfikat Systemu Społecznej Odpowiedzialności – Norma SA 8000, który zapewnia godne traktowanie pracujących w zakładzie osób. Ponadto w celu efektywnego zarządzania jakością wdrożono System Zapewniania Jakości zgodny z normą ISO 9001:2008. Certyfikat zgodności ze standardem SA 8000 pozwala w firmie wprowadzać procedury zapewniające najwyższą jakość w dziedzinie etyki biznesu, prowadzić dialog społeczny i zapewniać lepszy wizerunek w oczach obecnych i potencjalnych klientów. Ciągłe monitorowanie i kontrola procesu produkcyjnego pozwalają na wychwycenie najmniejszej nawet niezgodności i tym samym na wprowadzenie w szybkim tempie środków korygujących i zapobiegawczych.

Otwarcie nowego zakładu o powierzchni zabudowanej 4500 m2 jest początkiem nowej ery Heinz Plastics Polska. Obszerny plan rozwoju firmy zakłada tylko w tym roku wprowadzenie do produkcji technologii wtrysku z rozdmuchem i rozciąganiem (ISBM) na bazie dwóch nowych maszyn typu Nissei, dzięki czemu z zakładu w świat wyruszą nowoczesne opakowania do kosmetyków z PET. Nowa hala produkcyjna w dużej mierze sfinansowana została ze środków własnych, przy wsparciu środków z Unii Europejskiej z programu „Innowacyjna Gospodarka”. „Projekt zakłada dalsze wzbogacanie naszego parku maszynowego w nowoczesne i innowacyjne rozwiązania technologiczne, jak i konsekwentne podnoszenie kwalifikacji naszych pracowników. Otwieramy nowy etap w rozwoju Heinz Plastics Polska, stajemy przed kolejnym poważnym wyzwaniem – patrzymy jednak w przyszłość z nadzieją i optymizmem. Dołożymy wszelkich starań, aby Wasze zaufanie do nas oraz satysfakcja z naszej współpracy przekładały się na nasze wspólne sukcesy” – powiedział na ceremonii uroczystego otwarcia zakładu Prezes Zarządu Heinz Glas Działdowo i Heinz Plastics Polska, Grzegorz Peć.

 

Foto 1:

„Heinz Plastics Polska jest zakładem nowoczesnym, stawiającym na innowacje oraz wysoką jakość wyrobów i obsługi klienta. Państwa zaufanie jest dla nas zaszczytem i zobowiązuje nas do ciągłego polepszania naszych usług” – tak do gości reprezentujących firmy kosmetyczne zwrócił się Grzegorz Peć, Prezes Zarządu Heinz Plastics Polska.  

 

 

 

 

 

 

Foto 2:

Główny punkt programu uroczystego otwarcia – zwiedzanie fabryki Heinz Plastics Polska.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty