|
Hybrydowy Customer Innovation Hub umożliwia DS Smith osobisty kontakt z lokalnymi klientami oraz zdalny z przedstawicielami międzynarodowymi.
© DS Smith
|
Firma DS Smith otworzyła swój pierwszy Customer Innovation Hub, który umożliwia prowadzenie wspólnych sesji projektowania opakowań z klientami. Centrum z siedzibą w Lizbonie zostało wyposażone tak, aby prowadzić spotkania zarówno w formie fizycznej, online, jak i hybrydowo. Jak podkreśla producent, nowa przestrzeń została wyposażona w nowoczesną technologię audiowizualną, w tym kamery PTZ (pan-zoom-tilt) do zaprezentowania doświadczeń związanych z „unboxingiem” przesyłek e-commerce, a także ścianę LED do sesji online oraz funkcje rozszerzonej rzeczywistości. Customer Innovation Hub łączy wirtualne elementy z rzeczywistymi warsztatami, będąc miejscem, w którym eksperci i klienci mogą z łatwością współpracować i skrócić czas realizacji projektu. Firma planuje otworzyć kolejne centra innowacji we wszystkich swoich regionach do końca 2023 roku.