Produkując folię. Sabic dla branży opakowaniowej.

data publikacji: sierpień 2011

Na tegorocznych targach Plastopl firma Sabic zaprezentowała swoje najnowsze rozwiązania m.in. dla sektora opakowaniowego. Współwytłaczana wielowarstwowa folia polietylenowa czy nowe kopolimery randomalne mogą być stosowane do produkcji różnorodnych opakowań.

 

Koncern tworzywowy Sabic zaopatruje polskich producentów opakowań w różnorodne surowce służące do produkcji folii metodą rozdmuchu oraz metodą wylewania m.in. w liniowy polietylen niskiej gęstości (LLDPE), polietylen niskiej gęstości (LDPE) i polietylen wysokiej gęstości (HDPE). Najnowszym przedstawionym konceptem firmy jest współwytłaczana wielowarstwowa folia polietylenowa składająca się z pięciu warstw (LDPE/LLDPE/HDPE) mająca służyć do produkcji typowych opakowań dla żywności i artykułów gospodarstwa domowego. Według producenta folia wielowarstwowa daje możliwości zmniejszania jej grubości, co pozwala ograniczać zużycie surowców i generować oszczędności. Koncepcja ta optymalizuje również wydajność maszyn poprzez zwiększenie prędkości wytwarzania folii przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia energii. Dla sektora medycznego firma Sabic wprowadziła dwa nowe kopolimery randomalne. Sabic PP PCGR02 to gatunek polimeru do formowania wtryskowego, który może być zastosowany w butelkach i ampułkach. Surowiec ten wykazuje się dobrą przejrzystością oraz wysoką udarnością i doskonałymi własnościami przetwórczymi. Drugi nowy typ Sabic PP PCGR25, charakteryzuje się dużą przejrzystością i dobrymi właściwościami antystatycznymi niezbędnymi do produkcji jednorazowych strzykawek metodą wtrysku. Tworzywo to może być również stosowane do produkcji innych wyrobów, w których wymagane są bardzo dobre własności optyczne oraz szeroki zakres przetwórstwa.

Foto: Sabic

Dla sektora medycznego firma Sabic wprowadziła dwa nowe kopolimery randomalne.
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Co to jest Marka?

Marka jest określona przez opakowanie daleko bardziej niż przez sam produkt. Niewielu ludzi jest w stanie rozpoznać swoje papierosy, jogurt czy mleko wśród nieoznakowanych próbek. Nieoznakowane produkty to produkty niezadrukowane. Dopiero opakowanie zadrukowane przekazuje treść konsumentowi. Dzięki drukowi wyrażamy treść obrazem i przekazujemy odbiorcy to co chcemy o produkcie powiedzieć.

Reklama

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty