Nabij balona w butelkę.

 

SprayPet jest nowym, przezroczystym pojemnikiem na aerozole, który stworzyły wspólnie firmy Appe i Power Container Corp. Składa się on z przezroczystej butelki i woreczka znanego na rynku jako Power Pouch, który zostaje ściśnięty za pomocą gazu wypełniającego. Robiące wrażenie pod kątem estetycznym rozwiązanie jest również praktyczne, dzięki eliminacji wężyka doprowadzającego gaz do zaworu. Zdaniem specjalistów z Appe, SprayPet przyczyni się do powstania nowej wartości dodanej dla konsumenta.

 

Butelka i woreczek mogą być zarówno przezroczyste, jak i pokryte farbą. System doprowadzania gazu, który po angielsku nazywa się bag-on-valve (dosł. worek na zawór) polega na ściskaniu woreczka z aerozolem za pomocą sprężonego gazu wypełniającego resztę pojemnika. Użytkownicy mogą korzystać z pojemnika pod dowolnym kątem. Murdoch Crawford, dyrektor departamentu SprayPet w firmie Appe, mówi: „Po raz pierwszy w przypadku aerozoli ich dystrybutorzy i sprzedawcy będą mogli wizualnie przedstawić różnicę między produktami znajdującymi się na półce sklepowej. Osoba, która kupi aerozol w pojemniku SprayPet będzie miała stuprocentową pewność, co do ilości zawartości, jaką ma jeszcze do wykorzystania”.

Bezszwowy woreczek Power Pouch produkuje się z jednowarstwowego polietylenu. Technologię bag-on-valve wykorzystuje się obecnie w pojemnikach na ciecze, gazy, żele lub kremy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Co to jest Marka?

Marka jest określona przez opakowanie daleko bardziej niż przez sam produkt. Niewielu ludzi jest w stanie rozpoznać swoje papierosy, jogurt czy mleko wśród nieoznakowanych próbek. Nieoznakowane produkty to produkty niezadrukowane. Dopiero opakowanie zadrukowane przekazuje treść konsumentowi. Dzięki drukowi wyrażamy treść obrazem i przekazujemy odbiorcy to co chcemy o produkcie powiedzieć.

Reklama

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty