Zakupy w 3D. Nowoczesne technologie IT w służbie opakowań

Firma Smurfit Kappa oferuje klientom nowe narzędzie do analizowania i optymalizacji opakowań w wirtualnej przestrzeni sklepowej.

Program do analizowania i optymalizacji opakowań w wirtualnej przestrzeni sklepowej – 3D Store Visualiser, to technologiczna nowinka zaprezentowana ostatnio przez firmę Smurfit Kappa podczas Innovation Event w Noordwijk w Holandii. Przy użyciu tego narzędzia międzynarodowy producent opakowań kartonowych testuje tysiące możliwych scenariuszy sytuacji na półkach sklepowych i sposobów, w jaki dany projekt promuje markę oraz produkt.

 

Dzięki temu producenci mogą zaplanować odpowiedni projekt w zależności od umiejscowienia opakowania czy liczby konkurentów znajdujących się obok. Z kolei dzięki prezentacji filmów demo i zdjęć w trójwymiarze na gigantycznym 4,5 na 2,5 metrowym ekranie HR, producent może „dotknąć” swojego opakowania i zmienić jego design oraz kolor za pomocą jednego przycisku. „Program 3D Store Visualiser powstał ze względu na dwie rzeczy: aby przeprowadzić badanie rynku zachowań konsumenckich, a także żeby pomóc klientom zwiększyć siłę oddziaływania opakowania w miejscu sprzedaży” – skomentował Tony Smurfit, dyrektor operacyjny Grupy Smurfit Kappa.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Zmiana

Warto wiedzieć, że na dobrą zmianę opakowania zawsze jest odpowiednia pora. Nie liczy się ani dzień, ani pora roku, ani koniunktura. Liczy się tylko wola zmiany i nowa, lepsza wizja. Ktoś mądry zauważył, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Tak, to się zgadza. Ja dodałabym również, iż postrzeganie zależy od naszej wiedzy, predyspozycji, umiejętności, doświadczenia, mądrości, inteligencji, poczucia humoru...

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty