Zakupy w 3D. Nowoczesne technologie IT w służbie opakowań

Firma Smurfit Kappa oferuje klientom nowe narzędzie do analizowania i optymalizacji opakowań w wirtualnej przestrzeni sklepowej.

Program do analizowania i optymalizacji opakowań w wirtualnej przestrzeni sklepowej – 3D Store Visualiser, to technologiczna nowinka zaprezentowana ostatnio przez firmę Smurfit Kappa podczas Innovation Event w Noordwijk w Holandii. Przy użyciu tego narzędzia międzynarodowy producent opakowań kartonowych testuje tysiące możliwych scenariuszy sytuacji na półkach sklepowych i sposobów, w jaki dany projekt promuje markę oraz produkt.

 

Dzięki temu producenci mogą zaplanować odpowiedni projekt w zależności od umiejscowienia opakowania czy liczby konkurentów znajdujących się obok. Z kolei dzięki prezentacji filmów demo i zdjęć w trójwymiarze na gigantycznym 4,5 na 2,5 metrowym ekranie HR, producent może „dotknąć” swojego opakowania i zmienić jego design oraz kolor za pomocą jednego przycisku. „Program 3D Store Visualiser powstał ze względu na dwie rzeczy: aby przeprowadzić badanie rynku zachowań konsumenckich, a także żeby pomóc klientom zwiększyć siłę oddziaływania opakowania w miejscu sprzedaży” – skomentował Tony Smurfit, dyrektor operacyjny Grupy Smurfit Kappa.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Hot red – to prawdziwa miłość!

Czerwony to kolor miłości. Powszechnie wiadomym jest, że czerwony jest kolorem dynamiki, przyciąga uwagę i ma bardzo silny ładunek emocjonalny. To najgorętsza ze wszystkich barw, to kolor życia, emocji i skrajnych uczuć. To właśnie na dowód głębokiego, gorącego uczucia kupujemy czerwone róże oraz pralinki w opakowaniu w kształcie czerwonego serca.

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty