Zamknięcie ekskluzywne

Vinolok to innowacja na rynku, dzięki której każdy produkt nabiera luksusowego charakteru.

 Nadchodzi alternatywa dla tradycyjnych nakrętek czy korków do wina i innych napojów. Vinolok, czyli innowacyjne zamknięcie do butelek wykonane ze szkła, przekształci każde opakowanie tego typu w wyjątkowy produkt. Do tej pory dostępne były jedynie modele transparentne. Niedawno dołączyła do nich także ciekawie dekorowana linia od Preciosa.

 

- Vinolok nadaje każdej marce ducha ekskluzywności, co jest raczej niemożliwe do osiągnięcia w przypadku korków czy innych typów zamknięć wykonanych z różnych materiałów – mówi Katerina Slezáková, manager ds. marketingu w firmie Preciosa z siedzibą w czeskim Jabloncu. Szklany korek – wtedy jeszcze przezroczysty – został wprowadzony na rynek przez firmę Alcoa. W 2011 roku zarówno patent, jak i nazwę marki przejęła czeska firma Preciosa. - Jest to niezwykle bliskie naszym dotychczasowym działaniom, bo Preciosa również produkowała zamknięcia – dodaje Slezáková. Dziś przedsiębiorstwo jest jednym z wiodących producentów szlifowanego szkła. Co ciekawe, zajmuje się także produkcją opakowań.

 

Nie tylko wygląd

Vinolok to nie tylko elegancki design i podmuch ekskluzywności. Jak informuje producent innowacyjnej nakrętki, badania przeprowadzone przez australijski instytut AWRI, którego główny obszar badawczy stanowi rynek winiarski, wykazały, że wina zamykane przy użyciu szklanych nakrętek starzeją się wolniej aniżeli te, do których uszczelnienia użyto naturalnego korka. Vinolok w żaden sposób nie wpływa też na smak napoju. Uszczelniający pierścień z Elvaxu daje gwarancję, że butelka jest dobrze zamknięta. Oprócz estetycznego, nowoczesnego wyglądu zamknięcie to ma kolejną, równie dużą zaletę: raz otwarta butelka może zostać dzięki niemu bezproblemowo ponownie zamknięta.

 

Szeroki wybór

Zamknięcia, które dostępne są w dwóch różnych rozmiarach, można nabyć nie tylko w różnych rozmiarach – od 17,5 mm do 23 mm – ale też w wielu kolorach. Dostępne są także modele z najróżniejszymi zdobieniami. Produkty Vinolok, oprócz występowania w trzech podstawowych wersjach kolorystycznych (transparentnej, różowej i czarnej), mogą być także indywidualnie zadrukowywane. W tym celu stosuje się m.in. farby metaliczne.

 

Korek przykuwający uwagę

Oryginalne, zintegrowane elementy graficzne, takie jak rzeźbione logo, symbole i emblematy z metalu, z pewnością nie umkną uwadze konsumenta, skutecznie przykuwając jego wzrok. Eleganckie, szklane zamknięcia robią na kupujących tak dobre wrażenie, że chętnie zachowują je jako pamiątkę. To także sposób budowania relacji konsumenta z marką. Renomowani producenci butelek, tacy jak Saverglass, Vetropack czy Verallia oferują szeroką paletę opakowań, do których znakomicie nadają się zamknięcia tego typu.

 

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Nie wszystko złoto, co się świeci

Pragnienie doskonałości inspiruje. Migoczące, błyszczące, promieniujące opakowania kojarzą nam się z czymś eleganckim, odświętnym i ekskluzywnym. W związku z tym producenci stosują dużo ciekawych technologicznych tricków, aby zadowolić wymagających klientów. Wszystkie zabiegi w trakcie produkcji opakowań mają na celu jedno – wpłynąć tak na naszą podświadomość, aby uzyskać efekt „WOW” i „kup mnie”.

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty