Szkło na diecie. Ultralekka butelka od Ardagh Group.

„Ta zmiana jest zaledwie jednym z dowodów na nasze poszanowanie środowiska naturalnego, a nasza kultowa zielona butelka staje się dzięki niej jeszcze bardziej zielona” – skomentowała Fabienne Rollot, dyrektor ds. marketingu w Beck’s Western Europe.

 

Grupa Ardagh zredukowała o 11 procent (z 185 mg do 165 mg) wagę swojej charakterystycznej, szklanej 275 ml butelki do piwa Beck’s i Beck’s Blue.

Mniej surowca w 130 milionach butelek ma pozwolić zaoszczędzić 2642 tony szkła, czyli więcej niż waży 200 nowoczesnych autobusów piętrowych. Lżejsza butelka oznacza także redukcję o 1940 ton ilości dwutlenku węgla powstającego podczas jej produkcji w zakładzie Ardagh w niemieckim Nienburgu. Projektantom udało się zmniejszyć wagę butelki przy zachowaniu wytrzymałości wcześniejszego opakowania. Udało się ją także uatrakcyjnić przez dodanie panelu na etykietę bez zmiany kształtu konturu butelki i profilu szyjki oryginału. „Lżejsza butelka piwa Beck's stanowi namacalny wkład w rozwój naszych proekologicznych wysiłków i jest kolejnym ważnym krokiem na drodze do uzyskania pozycji Najlepszego Przedsiębiorstwa Piwowarskiego w Lepszym Świecie” – podsumowała Inge Plochaet, prezes AB InBev UK & Ireland.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Co to jest Marka?

Marka jest określona przez opakowanie daleko bardziej niż przez sam produkt. Niewielu ludzi jest w stanie rozpoznać swoje papierosy, jogurt czy mleko wśród nieoznakowanych próbek. Nieoznakowane produkty to produkty niezadrukowane. Dopiero opakowanie zadrukowane przekazuje treść konsumentowi. Dzięki drukowi wyrażamy treść obrazem i przekazujemy odbiorcy to co chcemy o produkcie powiedzieć.

Reklama

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty