Poszerzają horyzonty. Kartonowe pudełka do zestawów alkoholowych.

Opakowania do alkoholi to obszar, w którym markom niełatwo wyróżnić się na półce. Nadal najczęściej wybieranym materiałem na opakowanie wtórne w przypadku zestawów prezentowych jest tektura, dlatego producenci skupiają się na oryginalnym kształcie i projekcie graficznym.

 

„Dobra książka to rodzaj alkoholu – też idzie do głowy”
Magdalena Samozwaniec

 

 

Producent alkoholi Bacardi, realizując różne koncepcje opakowaniowe, zapewnia swoim markom odpowiednią komunikację, zorientowaną na konkretną grupę docelową. Do projektu tekturowych opakowań powlekanych dla marek Dewar’s White Labe i Dewar`s 12 firma wybrała Grupę STI. Jak podaje producent, opakowania ujmują klientów przede wszystkim swoją wyrazistością: uszlachetnione i nawiązujące swoją zewnętrzną grafiką do marki, przyciągają wzrok potencjalnego klienta do półki sklepowej. Wysztancowane okienka w opakowaniu pokazują jego zawartość – butelkę i kieliszki.

Dla moli książkowych...

Marka premium Dewar’s 12 zaprezentowana jest w opakowaniu podarunkowym w kształcie książki. Na powlekanym kartonie w kolorze granatowym wyraźnie prezentuje się logo marki wykonane w technice tłoczenia na gorąco. Tył „książki” jest zbindowany, a wieczko opakowania zamyka się za pomocą specjalnych magnesów zaciskowych. Butelka i kieliszki umieszczone są w opakowaniu w stabilny sposób dzięki zastosowaniu głęboko tłoczonych elementów flokowanych.

... i młodych koneserów

Opakowanie Dewar`s White Label natomiast jest skierowane do młodej generacji koneserów whisky. Optycznie zwraca na siebie uwagę dzięki lekkiej formie w kolorze biało-czerwonym. Specjalna wkładka „Inlay” z kaszerowanej tektury odpowiednio podtrzymuje butelkę i kieliszek. Opakowanie dostarczane do supermarketów w formie złożonej na płasko, jednym ruchem ręki może być złożone na gotowo.

Koncepcja opakowania, projekt oraz outsourcing i zarządzanie łańcuchem dostaw zostały zrealizowane przez Grupę STI przy współpracy biur zlokalizowanych w Hong-Kongu, Shenhen, Warszawie, Lauterbach, Alsfeld i Gillinghem.

 

FOTO: © STI Group

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Hot red – to prawdziwa miłość!

Czerwony to kolor miłości. Powszechnie wiadomym jest, że czerwony jest kolorem dynamiki, przyciąga uwagę i ma bardzo silny ładunek emocjonalny. To najgorętsza ze wszystkich barw, to kolor życia, emocji i skrajnych uczuć. To właśnie na dowód głębokiego, gorącego uczucia kupujemy czerwone róże oraz pralinki w opakowaniu w kształcie czerwonego serca.

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty