Na dwa razy. Dwukrotnie powlekany karton typu kraftliner.

Firma Metsä Board, do niedawna M-real, wprowadza na rynek dwa nowe rodzaje dwukrotnie powlekanego kartonu Kemiart typu kraftliner. Wykonane z nich materiały reklamowe przeznaczone do prezentacji w punktach sprzedaży oraz opakowania używane w handlu detalicznym charakteryzują się – jak zapewnia producent – nasyconymi, żywymi kolorami i większym połyskiem.

 

Kemiart Graph+ oraz Kemiart Lite+ mają zapewnić gładszą i bardziej błyszczącą powierzchnię, lepszą drukowność, jaśniejsze kolory i większą precyzję w reprodukcji szczegółów dzięki dwukrotnemu powlekaniu. Nowe gatunki kraftlinera nadają się idealnie do produkcji opakowań dla handlu detalicznego, materiałów reklamowych i promocyjnych oraz opakowań wysokiej jakości. (...)

 

 © Metsä Board

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Co to jest Marka?

Marka jest określona przez opakowanie daleko bardziej niż przez sam produkt. Niewielu ludzi jest w stanie rozpoznać swoje papierosy, jogurt czy mleko wśród nieoznakowanych próbek. Nieoznakowane produkty to produkty niezadrukowane. Dopiero opakowanie zadrukowane przekazuje treść konsumentowi. Dzięki drukowi wyrażamy treść obrazem i przekazujemy odbiorcy to co chcemy o produkcie powiedzieć.

Reklama

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty