Na dwa razy. Dwukrotnie powlekany karton typu kraftliner.

Firma Metsä Board, do niedawna M-real, wprowadza na rynek dwa nowe rodzaje dwukrotnie powlekanego kartonu Kemiart typu kraftliner. Wykonane z nich materiały reklamowe przeznaczone do prezentacji w punktach sprzedaży oraz opakowania używane w handlu detalicznym charakteryzują się – jak zapewnia producent – nasyconymi, żywymi kolorami i większym połyskiem.

 

Kemiart Graph+ oraz Kemiart Lite+ mają zapewnić gładszą i bardziej błyszczącą powierzchnię, lepszą drukowność, jaśniejsze kolory i większą precyzję w reprodukcji szczegółów dzięki dwukrotnemu powlekaniu. Nowe gatunki kraftlinera nadają się idealnie do produkcji opakowań dla handlu detalicznego, materiałów reklamowych i promocyjnych oraz opakowań wysokiej jakości. (...)

 

 © Metsä Board

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niezastąpione szkło!

Czy możemy sobie wyobrazić wodę toaletową w opakowaniu PET, piwo w kartoniku, wino lub alkohole wysokoprocentowe w puszce? Stanowczo NIE! Byłoby to swojego rodzaju gwałtem na tych wyrobach. Co prawda ekskluzywne perfumy zapakowane są z reguły dodatkowo w elegancki kartonik, ale sam produkt jest zawsze w szklanym „majstersztyku”. Eleganckimi perfumami, podobnie jak i szlachetnymi trunkami napełniane są wyłącznie szklane butelki. Kiedy przyjrzymy im się bliżej, zauważymy, że niejednokrotnie zdobią je wymyślne wzory.

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty