Na dwa razy. Dwukrotnie powlekany karton typu kraftliner.

Firma Metsä Board, do niedawna M-real, wprowadza na rynek dwa nowe rodzaje dwukrotnie powlekanego kartonu Kemiart typu kraftliner. Wykonane z nich materiały reklamowe przeznaczone do prezentacji w punktach sprzedaży oraz opakowania używane w handlu detalicznym charakteryzują się – jak zapewnia producent – nasyconymi, żywymi kolorami i większym połyskiem.

 

Kemiart Graph+ oraz Kemiart Lite+ mają zapewnić gładszą i bardziej błyszczącą powierzchnię, lepszą drukowność, jaśniejsze kolory i większą precyzję w reprodukcji szczegółów dzięki dwukrotnemu powlekaniu. Nowe gatunki kraftlinera nadają się idealnie do produkcji opakowań dla handlu detalicznego, materiałów reklamowych i promocyjnych oraz opakowań wysokiej jakości. (...)

 

 © Metsä Board

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Zmiana

Warto wiedzieć, że na dobrą zmianę opakowania zawsze jest odpowiednia pora. Nie liczy się ani dzień, ani pora roku, ani koniunktura. Liczy się tylko wola zmiany i nowa, lepsza wizja. Ktoś mądry zauważył, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Tak, to się zgadza. Ja dodałabym również, iż postrzeganie zależy od naszej wiedzy, predyspozycji, umiejętności, doświadczenia, mądrości, inteligencji, poczucia humoru...

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty