Robi wrażenie. Eleganckie puszki z powłoką 3D

Powlekanie 3D to nowa metoda uszlachetniania opakowań firmy Hoffman, która powstała z myślą o produktach z branży cukierniczej, spożywczej i tytoniowej.

Oddział szwajcarskiego producenta opakowań Hoffman Neopac zaprezentował na targach Luxepack 2013 w Monako nową metodę uszlachetnienia okrągłych i prostokątnych puszek z metalu. Powlekanie 3D to sposób dekorowania stosowany już przy obróbce tworzyw sztucznych i tektury, jednak dopiero teraz został zastosowany na ocynkowanej blasze. Zdaniem producenta, idealnie uzupełnia druk offsetowy, powlekanie lakierem matowym lub z połyskiem oraz reliefowanie. Uszlachetnienie to jest nakładane w jednym ciągu na maszynie fleksograficznej i przylega bezpośrednio do wstępnie przygotowanej powierzchni metalu. Po wyschnięciu optycznie powiększa obszar pokryty lakierem, dodając mu również właściwości dotykowych. Powlekanie 3D umożliwia także aplikację różnych lakierów strukturalnych czy wzorów, które podkreślą tylko wybrane fragmenty powierzchni. W ten sposób opakowanie tworzy zupełnie nowy wizerunek marki na półce sklepowej.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Co to jest Marka?

Marka jest określona przez opakowanie daleko bardziej niż przez sam produkt. Niewielu ludzi jest w stanie rozpoznać swoje papierosy, jogurt czy mleko wśród nieoznakowanych próbek. Nieoznakowane produkty to produkty niezadrukowane. Dopiero opakowanie zadrukowane przekazuje treść konsumentowi. Dzięki drukowi wyrażamy treść obrazem i przekazujemy odbiorcy to co chcemy o produkcie powiedzieć.

Reklama

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty