Puszka na kilka razy. Rozwiązanie can2close podbija Europę.

Rozwiązanie can2close ma szansę spopularyzować idee wielokrotnie zamykanych puszek do napojów.

 

Prototyp wielokrotnie zamykanego wieczka do puszek, autorstwa niemieckiej firmy can2close, wzbudził sensację podczas ostatniej edycji konkursu „Can of the Year“ w Tokio. Teraz rusza na podbój Europy po wyróżnieniu zdobytym na Munich Business Plan. Rozwiązanie „c2“ bazuje na zamknięciu stosowanym dotychczas w tworzywowych opakowaniach do napojów. Plastikowa zawleczka umożliwia kilkakrotne dozowanie napoju i transport puszki, bez ryzyka rozlania produktu czy jego zanieczyszczenia. Chroni ona również przed utratą aromatu i smaku, jest wygodna w użytkowaniu i można ją dostosować kolorystycznie do potrzeb producenta napoju. Zdaniem przedstawicieli can2close, jest to innowacja, na którą branża czekała od czasu wynalezienia metalowej zawleczki w latach 70.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Co to jest Marka?

Marka jest określona przez opakowanie daleko bardziej niż przez sam produkt. Niewielu ludzi jest w stanie rozpoznać swoje papierosy, jogurt czy mleko wśród nieoznakowanych próbek. Nieoznakowane produkty to produkty niezadrukowane. Dopiero opakowanie zadrukowane przekazuje treść konsumentowi. Dzięki drukowi wyrażamy treść obrazem i przekazujemy odbiorcy to co chcemy o produkcie powiedzieć.

Reklama

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty