Podwójne dno. Innowacje od Crown Beverage Packaging

Zamknięcie do puszek typu Vented End to pierwsza tego rodzaju innowacja na kanadyjskim rynku.

Koncern Crown Holdings wprowadził ostatnio sporo zamieszania na rynku puszek. Wszystko przez najnowsze zamknięcie typu Vented End z podwójnym otworem.

 

Po pociągnięciu czerwonej zawleczki konsument zdziera wierzchnią warstwę blachy, po czym przekręca ją o 180 stopni, aby nałożyć ją na przycisk depresyjny. W tym momencie, pod wpływem ciężaru otwierany jest drugi otwór. Zdaniem przedstawicieli firmy Crown zapewnia on marce napoju nie tylko poczucie wyjątkowości, ale również wspiera budowę jej tożsamości. „Konsumenci bardzo pozytywnie zareagowali na nowy rodzaj zamknięcia, twierdząc, że dzięki dodatkowemu otworowi korzystanie z puszki jest wygodniejsze i zabawniejsze” – powiedział Neill Mitchell, wiceprezes marketingu i strategicznego rozwoju w Crown Beverage Packaging na Amerykę Północną. Obecnie puszki z zamknięciem Vented End są dostępne tylko na terenie Kanady, gdzie 50 milionów 355-mililitrowych puszek promuje piwo Molson Coors.

 

Zawleczki wykonane w technologii LET są kompatybilne ze wszystkimi rozmiarami puszek i ich zamknięciami. W połączeniu z promocyjnym nadrukiem, lakierami strukturalnymi czy innymi uszlachetnieniami, mogą stworzyć mocny wizerunek każdego napoju, alkoholu czy izotoniku. Jednym z pierwszych przykładów ich zastosowania są puszki Daggers Falls IPA.

Laserowa dokładność

To jednak nie koniec nowości. Bowiem Crown wprowadził w ostatnim czasie również nową technologię laserowego wykrawania zawleczek (LET). W ten sposób oferuje możliwość spersonalizowania puszek przez usunięcie wierzchniej warstwy lakieru, żeby pokazać czysty, metaliczny kolor lub odkryć kolor drugiego podłoża. Obecnie technologia ta jest dostępna tylko dla klientów ze Stanów Zjednoczonych i Kanady, ale wkrótce ma zostać rozszerzona na resztę globu. „Laserowe wykrawanie zawleczek poszerza możliwości komunikacji naszych klientów i jest nowym bodźcem pobudzającym sprzedaż marek” – podsumował Neill Mitchell. Jednym z pierwszych produktów uszlachetnionych tą metodą była limitowana edycja różowych puszek dla piwa Daggers Falls IPA, które zaprojektowano specjalnie z okazji obchodów Miesiąca Świadomości Raka Piersi. Część dochodów ze sprzedaży została przekazana organizacjom charytatywnym.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Zmiana

Warto wiedzieć, że na dobrą zmianę opakowania zawsze jest odpowiednia pora. Nie liczy się ani dzień, ani pora roku, ani koniunktura. Liczy się tylko wola zmiany i nowa, lepsza wizja. Ktoś mądry zauważył, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Tak, to się zgadza. Ja dodałabym również, iż postrzeganie zależy od naszej wiedzy, predyspozycji, umiejętności, doświadczenia, mądrości, inteligencji, poczucia humoru...

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty