Mucha nie siada. Nowa puszka od Anheuser-Busch.

 

 

Marka Budweiser jest od lat numerem jeden na liście najbardziej popularnych piw w Stanach Zjednoczonych, a dzięki nowej puszce ma szanse jeszcze bardziej umocnić swoją pozycję. „To innowacyjne opakowanie jest idealnym tematem do rozmowy: przykuwa uwagę, jest wygodne w użytkowaniu i trendy, co, jak wynika z naszych badań, bardzo odpowiada młodej generacji konsumentów” – skomentował Pat McGauley.

 

Budweiser postanowił zaskoczyć amerykańskich konsumentów, którzy myśleli, że puszka ich ulubionego piwa nie może lepiej wyglądać. Nowy projekt aluminiowego opakowania kształtem przypomina męską muszkę, nawiązując do logo piwnego koncernu. „Ta puszka jest nieporównywalna z żadnym innym opakowaniem na rynku. Budweiser zasłużył na najbardziej unikatową i innowacyjną puszkę i myślę, że ją znaleźliśmy” – powiedział Pat McGauley, wiceprezes działu innowacji w firmie Anheuser-Busch, która odpowiada za to opakowanie.

 

Przygotowania do produkcji trwały w oddziale Anheuser-Busch w Newburg w stanie NY od 2010 r. Aby otrzymać ten oryginalny kształt puszka musiała przejść 16-stopniowy proces produkcyjny; dolna część przeszła 10 etapów formowania, a w kolejnych sześciu utworzono szyjkę i kołnierz. „Przeanalizowaliśmy różne kształty, które wyróżniłyby markę na rynku i jednocześnie byłyby opłacalne z produkcyjnego punktu widzenia. Wybraliśmy ten, mimo że aluminium może być rozciągnięte tylko o ok. 10 proc. aby nie dopuścić do szczelinowania, co sprawia, że kąty nowej puszki muszą być bardzo precyzyjne” – tłumaczy Pat McGauley. Ze względu na szczuplejszą talię puszki zmniejszyła się jej pojemność – obecnie oferuje 320 ml piwa, a więc ok. 20 ml mniej niż standardowe opakowania Budweisera. Pierwsze 18 mln puszek-muszek opuściło zakład w Newburgh do końca kwietnia i są one sprzedawane od maja w osmiopakach wyłącznie na terenie USA.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Co to jest Marka?

Marka jest określona przez opakowanie daleko bardziej niż przez sam produkt. Niewielu ludzi jest w stanie rozpoznać swoje papierosy, jogurt czy mleko wśród nieoznakowanych próbek. Nieoznakowane produkty to produkty niezadrukowane. Dopiero opakowanie zadrukowane przekazuje treść konsumentowi. Dzięki drukowi wyrażamy treść obrazem i przekazujemy odbiorcy to co chcemy o produkcie powiedzieć.

Reklama

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty