|
Prototyp opakowania dezodorantu Degree Inclusive jest obecnie w fazie testów - trwają prace nad udoskonaleniem produktu.
© Unilever
|
Firma Unilever zaprezentowała prototyp opakowania dezodorantu o nazwie „Degree Inclusive”, zaprojektowanego z myślą o osobach niepełnosprawnych. Jak podkreśla firma, podczas projektowania innowacyjnego opakowania projektanci ściśle współpracowali z osobami niepełnosprawnymi, aby zrozumieć, z jakimi problemami zmagają się oni podczas codziennej pielęgnacji. We współpracy z Muscular Dystrophy Association, organizacjami non-profit Open Style Lab i The Lighthouse Chicago oraz panelem inżynierów, projektantów i terapeutów zajęciowych, marka zaprosiła 200 konsumentów z różnymi rodzajami niepełnosprawności fizycznej do wypróbowania prototypu opakowania. Ich opinie zostaną wykorzystane w celu ulepszenia produktu i wprowadzenia go na rynek w przyszłości. Opakowanie posiada specjalną pokrywkę, którą można otworzyć jedną ręką i specjalne uchwyty, które umożliwiają stabilne utrzymanie produktu bez względu na jego położenie. Ponadto, etykieta dezodorantu została wyposażona w instrukcje napisane alfabetem Braille’a, a zakrętka zakończona jest haczykiem, dzięki czemu można ją zawiesić, by np. ściągnąć nakrętkę i użyć produkt. Z kolei magnetyczne zamknięcie ułatwia dodatkowo ponowne zamknięcie opakowania. Dzięki większemu aplikatorowi roll-on produkt dociera na większą powierzchnię skóry już za pojedynczym posmarowaniem.