Walka o 70 procent. Folia hologramowa od Payne.

Zdaniem Cathy Barnes, z Uniwersytetu Leeds Metropolitan w Wielkiej Brytanii, wykorzystanie zmysłu wzroku, dotyku i powonienia w aplikacjach na etykietach może zwiększyć oddziaływanie marki o 70 proc.

 

Wiodący dostawca rozwiązań opakowaniowych, Payne, wprowadził na rynek nową ofertę etykiet z efektem HoloSense. Dzięki zastosowaniu przykuwającej wzrok grafiki, przypominającej wyglądem nadruk hologramowy, konsumentom ciężko będzie przejść obok takiego opakowania obojętnie. Etykieta ma wyciągać głębie kolorów i imitować efekt poruszania w pięciu dostępnych wersjach – Diagonal Stripe, Raindrops, Kaleidoscope, Mini Lens and Checkerboard, możliwych do nadruku na całej etykiecie bądź w wybranych miejscach. Nowa seria etykiet jest swoistą zapowiedzią działań firmy Payne w kierunku poszerzenia oferty o rozwiązania wykorzystujące zmysł wzroku, dotyku i powonienia. „Głównym zadaniem etykiety jest nie tyle przekaz informacji o produkcie, co zaprezentowanie jego wizerunku, tak aby zachęcić konsumenta do zakupu. Wierzymy, że zastosowanie hologramowych aplikacji może zwiększyć szanse producentów w osiągnięciu tego sukcesu” – skomentował Martin Dallas, dyrektor zarządzający Payne.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Hot red – to prawdziwa miłość!

Czerwony to kolor miłości. Powszechnie wiadomym jest, że czerwony jest kolorem dynamiki, przyciąga uwagę i ma bardzo silny ładunek emocjonalny. To najgorętsza ze wszystkich barw, to kolor życia, emocji i skrajnych uczuć. To właśnie na dowód głębokiego, gorącego uczucia kupujemy czerwone róże oraz pralinki w opakowaniu w kształcie czerwonego serca.

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty