Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /home/print/public_html/packaging-polska.pl/include/convert/ConvertCharset.class.php on line 10
Untitled Document

WARNING

błąd: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/print/public_html/packaging-polska.pl/include/convert/ConvertCharset.class.php:10)
plik: /home/print/public_html/packaging-polska.pl/include/libs/www/banners.php
linia: 322
Untitled Document

WARNING

błąd: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/print/public_html/packaging-polska.pl/include/convert/ConvertCharset.class.php:10)
plik: /home/print/public_html/packaging-polska.pl/include/libs/www/banners.php
linia: 322
Untitled Document

WARNING

błąd: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/print/public_html/packaging-polska.pl/include/convert/ConvertCharset.class.php:10)
plik: /home/print/public_html/packaging-polska.pl/include/libs/www/banners.php
linia: 322
Untitled Document

WARNING

błąd: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/print/public_html/packaging-polska.pl/include/convert/ConvertCharset.class.php:10)
plik: /home/print/public_html/packaging-polska.pl/include/libs/www/banners.php
linia: 322
Walka o 70 procent. Folia hologramowa od Payne.

Walka o 70 procent. Folia hologramowa od Payne.

Zdaniem Cathy Barnes, z Uniwersytetu Leeds Metropolitan w Wielkiej Brytanii, wykorzystanie zmysłu wzroku, dotyku i powonienia w aplikacjach na etykietach może zwiększyć oddziaływanie marki o 70 proc.

 

Wiodący dostawca rozwiązań opakowaniowych, Payne, wprowadził na rynek nową ofertę etykiet z efektem HoloSense. Dzięki zastosowaniu przykuwającej wzrok grafiki, przypominającej wyglądem nadruk hologramowy, konsumentom ciężko będzie przejść obok takiego opakowania obojętnie. Etykieta ma wyciągać głębie kolorów i imitować efekt poruszania w pięciu dostępnych wersjach – Diagonal Stripe, Raindrops, Kaleidoscope, Mini Lens and Checkerboard, możliwych do nadruku na całej etykiecie bądź w wybranych miejscach. Nowa seria etykiet jest swoistą zapowiedzią działań firmy Payne w kierunku poszerzenia oferty o rozwiązania wykorzystujące zmysł wzroku, dotyku i powonienia. „Głównym zadaniem etykiety jest nie tyle przekaz informacji o produkcie, co zaprezentowanie jego wizerunku, tak aby zachęcić konsumenta do zakupu. Wierzymy, że zastosowanie hologramowych aplikacji może zwiększyć szanse producentów w osiągnięciu tego sukcesu” – skomentował Martin Dallas, dyrektor zarządzający Payne.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty