Sleevy na balu. Gala etykiet sleeve podczas bankietu Pentawards.

Podczas ceremonii wręczenia nagród w konkursie Pentawards 2012 w hotelu Intercontinental w Paryżu, Sleever International zorganizował wystawę poświęconą trendom w etykietowaniu sleevami. Producent termokurczliwych etykiet, na tle rozgwieżdżonego nieba oraz wieży Eiffla, przedstawił sześć pokazowych butelek alkoholi udekorowanych metalizowanymi „rękawami”. Opakowanie angielskiego ginu Beefeater przedstawia charakterystyczny kolor londyńskich autobusów i budek telefonicznych. Whisky Passport, popularna w Polsce marka alkoholu ze średniej półki, przykuwa wzrok jaskrawozieloną etykietą na prostopadłościennej butelce. Projekt limitowanej edycji likieru Cointreau ma wyobrażać metamorfozę standardowej etykiety w prawdziwą suknię balową. Szampan Taittinger wabi ametystową barwą „rękawa” z metalicznymi zdobieniami, a butelka Moët Gold przedstawia królewską wersję sleeve’a. Galeria została wzbogacona również o krótką projekcję technologii My Sleeve wykorzystanej do produkcji prezentowanych etykiet, dzięki której goście mogli poznać ich sekret.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niezastąpione szkło!

Czy możemy sobie wyobrazić wodę toaletową w opakowaniu PET, piwo w kartoniku, wino lub alkohole wysokoprocentowe w puszce? Stanowczo NIE! Byłoby to swojego rodzaju gwałtem na tych wyrobach. Co prawda ekskluzywne perfumy zapakowane są z reguły dodatkowo w elegancki kartonik, ale sam produkt jest zawsze w szklanym „majstersztyku”. Eleganckimi perfumami, podobnie jak i szlachetnymi trunkami napełniane są wyłącznie szklane butelki. Kiedy przyjrzymy im się bliżej, zauważymy, że niejednokrotnie zdobią je wymyślne wzory.

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty