Sleevy na balu. Gala etykiet sleeve podczas bankietu Pentawards.

Podczas ceremonii wręczenia nagród w konkursie Pentawards 2012 w hotelu Intercontinental w Paryżu, Sleever International zorganizował wystawę poświęconą trendom w etykietowaniu sleevami. Producent termokurczliwych etykiet, na tle rozgwieżdżonego nieba oraz wieży Eiffla, przedstawił sześć pokazowych butelek alkoholi udekorowanych metalizowanymi „rękawami”. Opakowanie angielskiego ginu Beefeater przedstawia charakterystyczny kolor londyńskich autobusów i budek telefonicznych. Whisky Passport, popularna w Polsce marka alkoholu ze średniej półki, przykuwa wzrok jaskrawozieloną etykietą na prostopadłościennej butelce. Projekt limitowanej edycji likieru Cointreau ma wyobrażać metamorfozę standardowej etykiety w prawdziwą suknię balową. Szampan Taittinger wabi ametystową barwą „rękawa” z metalicznymi zdobieniami, a butelka Moët Gold przedstawia królewską wersję sleeve’a. Galeria została wzbogacona również o krótką projekcję technologii My Sleeve wykorzystanej do produkcji prezentowanych etykiet, dzięki której goście mogli poznać ich sekret.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty