Druk

COŚ dla każdego. Kiedy luksus jest standardem

 Skrojone na miarę. Wyjątkowe w swojej prostocie i intrygujące w wyglądzie. Zaskakujące. Nowoczesne i uszlachetnione. Wyróżniające się na półce sklepowej, zwłaszcza wśród konkurencji. Te określenia do niedawna kojarzyły się wyłącznie z drogimi, wyszukanymi produktami w równie wyszukanych opakowaniach. Do niedawna.


więcej »

Na podbój świata. Druk inkjetowy HP

Firma HP coraz intensywniej rozwija swoją działalność w branży druku inkjetowego – od drupy z 2008 r. zainwestowała w nią ponad miliard dolarów. Efekty już widać: w 2008 roku wartość produkcyjnego druku atramentowego wynosiła 30 mln dolarów, a do 2014 roku ma osiągnąć poziom 50 miliardów dolarów. Liczby te mają bezpośrednie przełożenie na rzeczywistość.

 

więcej »

Magia innowacji. Trendy w druku etykiet na Labelexpo Europe

W maju Frank Jacobs, menadżer ds. marketingu i komunikacji w firmie Xeikon, przewidywał, że tegoroczne targi Labelexpo będą największe w całej swojej 33-letniej historii. Miał rację. Na cztery dni wystawa zajęła ponad 31 tys. m2, na których 600 wystawców z ponad 158 krajów zabiegało o uwagę prawie 32 tys. odwiedzających.

więcej »

Dwukrotnie szybsze. Domino

Podczas targów LabelExpo 2013 w Brukseli firma Domino prezentowała zalety swoich dwóch najnowszych urządzeń. Mowa o maszynie atramentowej K600i z monochromatyczną głowicą piezo oraz systemie N610i do zaawansowanego druku atramentowego w kolorze z możliwością wykorzystania białego tuszu.

więcej »

Komentarz miesiąca

Gra wyrafinowanych pomysłów...

Przedsiębiorstwa dokładają bardzo wielu starań, aby ich opakowania były piękne i kuszące. Bardzo dużo czasu poświęcają coraz to wymyślniejszemu wzornictwu, które można zauważyć na półkach sklepowych. Marketing produktowy przypomina wręcz wojnę projektantów. Las produktów w wysublimowanych opakowaniach na półkach sklepowych nie jest w obecnych czasach rzadkością. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty