eSmart biznesE-commerce to najszybciej rozwijający się kanał handlu. Nasza rzeczywistość przenosi się na grunt wirtualny. Posiadamy ogromne możliwości kreowania otaczającego nas świata, bez fizycznego wpływu na niego. Płacimy, komunikujemy się i robimy zakupy przy użyciu aplikacji. Tradycyjny model handlu, gdzie najpierw chcieliśmy dotknąć i sprawdzić przedmiot planowanego zakupu, staje się przeszłością.
Aleksandra Paluch Innovation Designer, Smurfit Kappa Polska
Coraz częściej decyzje zakupowe nie są podejmowane w oparciu o kontakt, a na podstawie wirtualnych danych. Zdjęcia, opisy funkcjonalności oraz opinie innych klientów kreują popularność produktu, a także dystrybutora. Świat wirtualny oddaje władzę klientom. Spośród setek możliwych witryn, wybierają oni tę, która spełni ich najwyższe wymagania.
Wyzwania e-handlu Przejrzystość witryny, łatwość złożenia zamówienia, szybkość realizacji, najwyższa jakość obsługi oraz cena, decydują o „być albo nie być” sklepu. Stopień skomplikowania procesu dystrybucji jest wyzwaniem, przed jakim nie stali dystrybutorzy handlu tradycyjnego. Także opakowania zbiorcze ewoluowały i przekształciły swoją tradycyjną rolę w procesie dystrybucji. W e-handlu towarzyszą one zarówno producentom, jak i klientom. Po pierwsze zapewniają bezpieczeństwo produktu w skomplikowanym procesie dystrybucji. Po drugie przejmują funkcję „sklepu i obsługi klienta”, przekazując swoją jakością poziom zaangażowania marki oraz dbałość o doznania konsumenckie. Opakowanie stanowi często jedyny, fizyczny kontakt sklepu i klienta. Jest wizytówką, która dobrze wykonana, może zapewnić lojalność konsumenta.
Być Smart! „Smart” to określenie, które przylgnęło do rozwiązań mających ułatwić poruszanie się konsumentom w wirtualnym świecie. Badania oparte na wieloletnim doświadczeniu w produkcji optymalnych rozwiązań opakowaniowych pozwoliły na wyodrębnienie 12 sektorów rozwoju e-biznesu, gdzie opakowanie może wspomóc rozwój całego przedsięwzięcia. Jest to usługa eSmart Smurfit Kappa.
Podejmując współpracę dla e-handlu za każdym razem niezbędna jest indywidualna analiza procesu pakowania, dystrybucji oraz samych opakowań. Zaprojektowanie idealnego opakowania możliwe jest jedynie przy wykorzystaniu wszechstronnej wiedzy o procesie pakowania. Istotne jest zarówno portfolio produktów, jak i typ, szybkość oraz elastyczność konkretnej linii. W e-handlu dodatkowymi czynnikami są nieplanowany wzrost sprzedaży oraz kontrola nad podmiotami zewnętrznymi.
Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino |