Tempo nadal wysokie. Wyniki finansowe BSC Drukarnia Opakowań.

Grupa Kapitałowa BSC Drukarnia Opakowań, poznański producent opakowań z tektury i papieru, konsekwentnie się rozwija na przekór spowolnieniu gospodarczemu na rynku. Firma wypracowała w I kwartale br. 38,4 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli o 17 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Zysk operacyjny i EBITDA wzrosły odpowiednio do wartości 5,7 i 7,7 mln zł, osiągając tym samym dynamikę na poziomie kolejno 25 i 26 proc. Spółka zmniejszyła także zobowiązania długoterminowe o 2,8 mln zł na skutek spłat rat kredytowych. Największy udział w przychodach netto ze sprzedaży produktów i usług drukarni mają branża kosmetyczna (17,6 mln zł) oraz spożywcza (17,5 mln zł), które generują 91,4 proc. wszystkich przychodów Grupy BSC. Wzrosła także kwota z tytułu eksportu – z 2,57 mln złotych w I kwartale zeszłego roku do 8,47 mln złotych w raportowanym okresie (wzrost o 230 proc.). „Rok 2013 rozpoczął się dla nas bardzo pomyślnie. Wysoka dynamika kluczowych wyników finansowych potwierdza słusznie obraną strategię rozwoju, polegającą na świadczeniu wysokiej jakości usług i konsekwentnym rozwoju współpracy z dotychczasowymi, międzynarodowymi klientami. W konsekwencji spółka systematycznie się rozwija, nawet w obliczu spowolnienia gospodarczego, którego prawdę powiedziawszy nie odczuwamy” – powiedział Janusz Schwark, prezes zarządu BSC Drukarnia Opakowań S.A. Do grona koncernów, z którymi drukarnia współpracuje należą: Nivea, Gillette, Dove, Avon, Dr Irena Eris, Danone, Tchibo czy Johnnie Walker. BSC jest również jedynym dostawcą opakowań kartonowych dla firmy McDonald’s w Polsce.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Zmiana

Warto wiedzieć, że na dobrą zmianę opakowania zawsze jest odpowiednia pora. Nie liczy się ani dzień, ani pora roku, ani koniunktura. Liczy się tylko wola zmiany i nowa, lepsza wizja. Ktoś mądry zauważył, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Tak, to się zgadza. Ja dodałabym również, iż postrzeganie zależy od naszej wiedzy, predyspozycji, umiejętności, doświadczenia, mądrości, inteligencji, poczucia humoru...

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty