Tempo nadal wysokie. Wyniki finansowe BSC Drukarnia Opakowań.

Grupa Kapitałowa BSC Drukarnia Opakowań, poznański producent opakowań z tektury i papieru, konsekwentnie się rozwija na przekór spowolnieniu gospodarczemu na rynku. Firma wypracowała w I kwartale br. 38,4 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli o 17 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Zysk operacyjny i EBITDA wzrosły odpowiednio do wartości 5,7 i 7,7 mln zł, osiągając tym samym dynamikę na poziomie kolejno 25 i 26 proc. Spółka zmniejszyła także zobowiązania długoterminowe o 2,8 mln zł na skutek spłat rat kredytowych. Największy udział w przychodach netto ze sprzedaży produktów i usług drukarni mają branża kosmetyczna (17,6 mln zł) oraz spożywcza (17,5 mln zł), które generują 91,4 proc. wszystkich przychodów Grupy BSC. Wzrosła także kwota z tytułu eksportu – z 2,57 mln złotych w I kwartale zeszłego roku do 8,47 mln złotych w raportowanym okresie (wzrost o 230 proc.). „Rok 2013 rozpoczął się dla nas bardzo pomyślnie. Wysoka dynamika kluczowych wyników finansowych potwierdza słusznie obraną strategię rozwoju, polegającą na świadczeniu wysokiej jakości usług i konsekwentnym rozwoju współpracy z dotychczasowymi, międzynarodowymi klientami. W konsekwencji spółka systematycznie się rozwija, nawet w obliczu spowolnienia gospodarczego, którego prawdę powiedziawszy nie odczuwamy” – powiedział Janusz Schwark, prezes zarządu BSC Drukarnia Opakowań S.A. Do grona koncernów, z którymi drukarnia współpracuje należą: Nivea, Gillette, Dove, Avon, Dr Irena Eris, Danone, Tchibo czy Johnnie Walker. BSC jest również jedynym dostawcą opakowań kartonowych dla firmy McDonald’s w Polsce.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Nie wszystko złoto, co się świeci

Pragnienie doskonałości inspiruje. Migoczące, błyszczące, promieniujące opakowania kojarzą nam się z czymś eleganckim, odświętnym i ekskluzywnym. W związku z tym producenci stosują dużo ciekawych technologicznych tricków, aby zadowolić wymagających klientów. Wszystkie zabiegi w trakcie produkcji opakowań mają na celu jedno – wpłynąć tak na naszą podświadomość, aby uzyskać efekt „WOW” i „kup mnie”.

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty