Biznes & Wydarzenia

Liderzy zrównoważonego rozwoju

Firma Avery Dennison otrzymała nagrodę Sustainability Leaders Award 2018 przyznawaną przez portal edie.net, za wybitne osiągnięcia w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i ekologii. Wyróżnienia przyznawane są w 14 kategoriach powiązanych m.in. z zarządzaniem wodą, energią i odpadami.

więcej »

Cyfrowe Dni Otwarte

Druk cyfrowy otwiera przed poligrafią coraz więcej możliwości. Heidelbereg – jeden z czołowych producentów maszyn drukujących, odpowiadając na potrzeby klientów, zorganizował w Warszawie Cyfrowe Dni Otwarte, podczas których przedstawiciele drukarń mogli zapoznać się m.in. z możliwościami maszyny Versafire CV.

więcej »

Foliowe innowacje

Konferencja Basell Orlen Polyolefins, która obyła się 15 listopada 2017 r., w Hotelu Fabryka Wełny w Pabianicach,poświęcona została foliom polipropylenowym i polietylenowym oraz ich niezastąpionej roli we współczesnych opakowaniach giętkich.

więcej »

Fundusze na innowacje

Wiele czasu w mediach i na konferencjach poświęca się na kwestie środowiskowe. Podkreśla się wszelkie przejawy pozytywnego wpływu na otoczenie, takie jak np. mniejsze wytwarzanie i powtórne wykorzystywanie odpadów czy redukcję zużycia energii elektrycznej. Tymczasem rzeczywistość dotacyjna bywa odmienna i może zaskakiwać potencjalnych wnioskodawców o środki unijne. Ogólne deklaracje nie zawsze mają przełożenie na realne preferencje recyklingowych projektów.


więcej »

Wsparcie na wagę złotówki

Istnieje ciągła potrzeba kreowania nowych produktów. Obecnie opakowanie nie pełni tylko funkcji ochronnej. Rynek nieustannie poszukuje coraz to nowszych i ciekawszych rozwiązań. Ważna jest tutaj tzw. zasada: „klient kupuje oczami”. Produkt powinien przyciągać uwagę, gdyż to właśnie wygląd w dużej mierze decyduje o tym, czy konsument po niego sięgnie. Opakowanie ma pełnić wiele funkcji, w tym także ma przyciągnąć uwagę klienta i wyróżnienie się wśród wielu artykułów. W tym celu prowadzone są badania na innowacjami produktowymi, jak i procesowymi. Koszty wdrażania innowacyjnych projektów są niezwykle wysokie, dlatego warto przyjrzeć się dotacjom, które mogą wynieść nawet do 80 proc. wartości nakładów, które mogą wspomóc te przedsięwzięcia. Tymczasem wielu przedsiębiorców nie ma jeszcze świadomości istnienia takich programów.

więcej »

Czy branża opakowań straciła szansę?

Wiele przedsiębiorstw z branży opakowaniowej nie wykorzystuje jeszcze w pełni możliwości wzmacniania swoich kompetencji, aby w pełni móc wykorzystać cyfrowy przełom. Wyniki ostatnich badań, przeprowadzonych przez firmę Porsche Consulting w Niemczech, Austrii i Szwajcarii są nie pozostawiają żadnych wątpliwości.

więcej »

Podróż przez pokolenia

Producenci opakowań, projektanci i osoby odpowiedzialne za marketing próbują wdrożyć coraz nowsze i bardziej innowacyjne metody dotarcia do Millenialsów, zwanymi również Pokoleniem Y. Jednak jeszcze więcej energii wkładają w dopasowywanie komunikacji do generacji Z, która ma inne potrzeby, oczekiwania i komunikuje się odmiennymi kanałami od swoich starszych kolegów i koleżanek. Pokolenia Y i Z przedstawiane są w bardzo zróżnicowany, a czasem nawet skrajny sposób i choć w ich zachowaniach dostrzegane są podobieństwa, to jednak generacje te różnią się od siebie na wielu płaszczyznach.

więcej »

Bo wygląd to nie wszystko

Opakowanie stanowi dziś nie tylko ochronę dla właściwego produktu, ale ma także przynosić korzyści samej marce i ostatecznie zapewnić producentowi sukces finansowy. Właśnie dlatego powinno odznaczać się czymś więcej niż tylko atrakcyjnym wyglądem. Przeprowadzanych jest coraz więcej badań tego segmentu rynku, a eksperci podkreślają, że każde nowe rozwiązanie może okazać się przełomowe.

więcej »

200 lat KBA!

W sierpniu 2017 roku firma Koenig & Bauer z Würzburga świętować będzie 200-lecie swojego istnienia. Ta pierwsza na świecie fabryka maszyn drukujących z biegiem lat przekształciła się w jeden z największych międzynarodowych koncernów poligraficznych o niezwykle szerokim portfolio. Obchodom okrągłej rocznicy powstania firmy, które odbędą się w dniach 21-23 września będzie towarzyszyć prezentacja nowości w zakresie strategii i ekspansji rynkowej firmy w kolejnym stuleciu jej istnienia. Dziś spoglądamy jednak w przeszłość…

więcej »

Dodatni bilans przyszłości

Grupa SIG Combibloc stworzyła kompleksowy plan działania, aby stać się przedsiębiorstwem przyjaznym ekologicznie. U podstaw strategii biznesowej firmy leży odpowiedzialność wobec społeczeństwa i środowiska. Przedsiębiorstwo podejmuje aktywności, które zmierzają do wytwarzania produktu i pozyskiwania surowców w zrównoważony sposób.

więcej »

Komentarz miesiąca

Co to jest Marka?

Marka jest określona przez opakowanie daleko bardziej niż przez sam produkt. Niewielu ludzi jest w stanie rozpoznać swoje papierosy, jogurt czy mleko wśród nieoznakowanych próbek. Nieoznakowane produkty to produkty niezadrukowane. Dopiero opakowanie zadrukowane przekazuje treść konsumentowi. Dzięki drukowi wyrażamy treść obrazem i przekazujemy odbiorcy to co chcemy o produkcie powiedzieć.

Reklama

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty